هیات تکواندو فریمان در دور رفت لیگ تکواندو بانوان خراسان رضوی به برتری رسید

اکرم قانع روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: این مسابقات با حضور هشت تیم از شهرستان های فریمان، مشهد، چناران، سبزوار، سرخس و تربت جام، قوچان، درگز و نیشابور در محل خانه تکواندو مشهد برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این دور، هیأت تکواندو فریمان با انجام شش بازی و کسب ۱۸ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت، تیم هیأت تکواندو مشهد با پنج دیدار انجام شده و کسب ۱۵ امتیاز دوم شد و هیأت تکواندو شهرستان چناران با کسب ۱۵ امتیاز از هفت بازی برگزار شده مقام سوم را بدست آورد.

قانع اظهار داشت: تیم تکواندو بانوان شهرستان چناران، به عنوان تیم اخلاق، تکتم سلطانی به عنوان داور برتر و اعظم امام وردی از تیم تکواندو شهرستان قوچان به عنوان مربی برتر این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

نایب رییس هیات تکواندو خراسان رضوی بیان کرد:همچنین فرانک عابدی از تیم تکواندو شهرستان فریمان به عنوان فنی ترین بازیکن و تیم تکواندو شهرستان سبزوار به عنوان فنی ترین تیم در پایان دور رفت لیگ تکواندو بانوان خراسان رضوی شناخته شدند.

قانع افزود: در هفته هفتم و پایانی دور رفت، تیم هیأت تکواندو سبزوار با نتیجه ۹ بر صفر تیم نیشابور را شکست داد، هیأت تکواندو مشهد در مقابل تیم قوچان ۹ بر صفر به پیروزی دست یافت.

وی اظهارداشت : همچنین هیأت تکواندو فریمان نیز با نتیجه ۹ بر صفر تیم تکواندو سرخس و تربت جام را پشت سر گذاشت و در آخرین دیدار از این رقابت ها تیم هیأت تکواندو چناران با نتیجه ۸ بر صفر بر تیم هیأت تکواندو درگز غلبه کرد.

دور رفت لیگ تکواندو بانوان خراسان رضوی با عنوان جام نرجس هفدهم شهریورماه در محل خانه تکواندو مشهد برگزار شد.ک/۳

۷۵۰۵/۶۵۹

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.