هیات مدیره تازه یونیما انتخاب شد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

با برگزاری مجمع عمومی، هیات مدیره تازه یونیما انتخاب شد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، مجمع عمومی یونیما (اتحادیه جهانی نمایشگران عروسکی، مرکز ایران) شنبه ۳۰ آذر در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر “حمیدرضا اردلان” رئیس یونیمای ایران گزارشی از فعالیت‌های هیات مدیره یونیما ارائه کرد و سپس اعضاء “نصرت کریمی” را به عنوان عضو افتخاری یونیما انتخاب کردند.

سپس رای گیری برای انتخاب هیات مدیره تازه و بازرس انجام شد و “حمیدرضا اردلان” با ۲۳۲ رای، “فرناز بهزادی” با ۲۰۸ رای، “پوپک عظیم پور” با ۱۹۴ رای، “مجید بوربور” با ۱۵۴ رای، “میرآرش مصطفایی” با ۱۴۵ رای، “مرضیه محبوب” با ۱۴۴ رای، و “آزاده پورمختار” با ۱۲۵ رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره تازه انتخاب شدند. همچنین “سلما محسنی اردهاری” با ۱۱۷ رای و “امید نیاز” با ۵۵ رای به عنوان اعضای علی البدل، “مریم سعادت” با ۱۵۲ رای به عنوان بازرس اصلی و “فرشید بزرگ‌‍نیا” با ۵۴ رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

یونیما (UNIMA) عنوان اختصاری “اتحادیه جهانی نمایشگران عروسکی” است که حدود هشت دهه پیش در اروپا تشکیل شد. ایران از ۲۵ سال پیش عوض یونیما شده اما چهار سال پیش با تلاش هیات مدیره قبلی عضویت ایران در “اتحادیه جهانی نمایشگران عروسکی” به تصویب مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان رسید.

یونیمای ایران بزرگترین یونیمای مرکز ملی جهان به لحاظ تعداد اعضا است و تنها مرکزی در جهان است که ۱۷ دفتر استانی دارد.
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.