هیچکس مثل ‘کریستیانو رونالدو’ نیست

بنا بر گزارش ایرنا ، دل بوسکه امروز در مصاحبه با کانال رادیویی ‘اوندا سرو’ اسپانیا تصریح نمود که پرتغال نیازی به بازی زیاد ندارد زیرا در یک ضد حمله یا یک پاس بلند کریستیانو رونالدو را دارند .

وی ادامه داد :بدون شک کریستیانو بی نظیر است و هیچکس مثل او نیست و بدین جهت امیدوارم که بازیکنانم بتوانند وی را کنترل کنند ، مانع از بازی او شوند و افزون بر آن بسیار هوشیار باشند که پرتغالی ها توپ را در دست خود نداشته باشند که ضد حمله ای انجام دهند.

سرمربی‌ اسپانیایی خاطرنشان کرد که پرتغال فقط به کریستیانو رونالدو وابسته نیست و در این امر بازیکنانی از جمله ‘نانی’ که ضربات خوبی‌ با سر می‌ زند ، ‘میرلس’ که شوت های بسیار دقیقی‌ دارد و یا ‘موتینیو’ که پاس های بسیار خوبی‌ می‌ دهد را دارد .

دل بوسکه افزود : پرتغال همچنین در خط دفاعی بسیار قدرتمند است و مدافعان بغلی تیم در ضد حمله ها شرکت خوبی‌ دارند .

وی در این مورد گفت که انتظار دارد که پرتغالی را که تابحال در این قهرمانی دیده را در روبرو داشته باشد و معتقد شد که پرتغال سیستم بازی خود را در برابر اسپانیا تغییر نخواهد داد و با سیستم ۴-۳-۳،همیشگی‌ خود بازی خواهد کرد .

دل بوسکه تصریح کرد:درست است که چهارتیمی که با آنها در این قهرمانی بازی کردیم خط دفاعی خودرا تغییر دادند اما بر این باوریم و این انتظار را نیز داریم که پرتغال سیستم خود را تغییر نخواهد داد.

اروپام **۱۲۳۴**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۰۲۰۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.