هیچ اختلافی دربارهٔ استفاده از فیس بوک بین ناجا و قوه قضاییه نیست

فروردین ۱۴۰۳

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نشست خبری:

دادستان کل کشور در پنجاه و ششمین نشست خبری گفت: هر شبکه‌ای که موارد مجرمانه در آن باشد برای پیگیری آن، توسط مقامات ذی‌صلاح اقداماتی صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،‌ حجت‌الاسلام “غلامحسین محسنی اژه‌ای” در پنجاه و ششمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که بعد از ظهر امروز دوشنبه(۱۱آذرماه) برگزار شد بدون هیچ مقدمه‌ای به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به اعتقاد حجت‌الاسلام شهریاری رئیس آمار قوه قضاییه عضویت در فیس‌بوک جرم نیست و این در حالی است که ناجا اعتقاد دیگری دارد، در این رابطه چه توضیحی دارید؟ اظهار داشت: شما بخشی از مطالب حجت‌الاسلام شهریاری را بیان کردید و به کلیات آن نپرداختید و هیچ اختلافی بین ناجا و قوه قضاییه در این رابطه نیست.

سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: هر شبکه‌ای که موارد مجرمانه در آن باشد برای پیگیری آن، توسط مقامات ذی‌صلاح اقداماتی صورت خواهد گرفت.

 حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: مسائلی که خلاف عفت عمومی و ضدامنیتی، فحشا و منکرات و آموزش‌‌های ناصحیح در فیس‌بوک بود که اقداماتی توسط کارگروه انجام شده و تا این مسائل رفع نشود، استفاده از این شبکه صحیح نیست و چنانچه موارد مجرمانه‌ای باشد پیگیری خواهد شد.

 این خبر تکمیل‌می شود…


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.