هیچ ایرادی به رویانیان وارد نیست/ استقلال فصل قبل از کجا پول آورد؟

آشتیانی گفت: پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بهترین عملکرد را داشت و هیچ ایرادی به رویانیان برای مبالغ خرج کرده اش وارد نیست اما باید پرسید که استقلال در فصل گذشته مبالغ خود را از کجا تامین کرده است!؟

ابراهیم آشتیانی پیشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به نظرم در میان ۱۸ تیم لیگ برتر، تیم پرسپولیس بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات داشت.

وی افزود: خرج های میلیاردی که رویانیان برای تیم سرخپوش پایتخت انجام داده است روزها قبل استقلال هم انجام داده بود و هیچ ایرادی به آن وارد نیست.

وی تصریح کرد: رویانیان مال کسی را خرج نکرده است و نمی شود به وی انتقاد کرد چرا که اگر جایی برای انتقاد وجود داشته باشد باید پرسید که در فصل گذشته تیم استقلال برای خرید آن همه ستاره، هزینه هایش را از کجا بدست آورده است.

وی تاکید کرد: در کارهای اقتصادی هیچ جایی برای انتقاد وجود ندارد چرا که مدیران فوتبال می باید مغز اقتصادی داشته باشند و بتوانند از راه های مختلف هزینه های خود را تامین کنند.

** در لیگ جایی برای جوان ترها وجود ندارد

آشتیانی در خصوص تیم های لیگ برتر عنوان داشت: متاسفانه لیگ برتر سال به سال ضعیف تر می شود و شرایط به خصوصی دارد.

وی افزود: چون تیم ها دولتی هستند و دلال ها فضای خاصی در فوتبال پیدا کرده اند اجازه حضور جوانان را در فوتبال کشور نمی دهند.

وی تاکید کرد: گمان می کنم در لیگ ۱۸ تیمی ما ، با این همه بازیکن در مجموع تنها ۱۰ بازیکن جوان داریم و این قضیه به ضرر فوتبال ماست.

وی ادامه داد: در لیگی که بازیکن جوان وجود ندارد پدیده یافت نمی شود و همین قضیه باعث می شود شاهد حضور تیم های پدیده در لیگ برتر نباشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم فصل دوازدهم لیگ برتر با قدرت آغاز شود و ادامه یابد تا شاهد هنرنمایی تیم ها با بازی های زیبایشان باشیم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.