واحدهای فاز ۳ مسکن در پردیس به آب می رسند

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

قائم مقام مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران گفت: تا سه هفته آینده انشعابات آب و فاضلاب واحدهای فاز ۳ مسکن در پردیس نصب می شوند.

 
به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران محمدرضا امیرکمالی با بیان اینکه مشکلات انشعابات آب واحدهای مسکن مهر پردیس تا سه هفته دیگر برطرف می شود، گفت: با تأمین منابع مالی مشکلات انشعابات ۳۰ هزار واحد مسکن مهر فاز ۳ پردیس برطرف می شود.
وی ادامه داد: تاکنون ۱۳ کیلومتر شبکه آب و ۱۱ هزار و ۷۰۰متر شبکه جمع آوری فاضلاب ایجاد کرده ایم.
 امیرکلامی در ادامه تصریح کرد: انشعابات آب اکثر واحدهای مسکن در بلوک ها نصب شده و تنها تعدادی از واحدهای مسکونی که دارای مشکلات محوطه سازی و یا ایرادات جزئی می باشند این انشعابات نصب شده است.
***تأمین منابع مالی برای ما محدودیت ایجاد کرد
قائم مقام مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران در ادامه اظهار داشت: با هماهنگی شرکت هماهنگی پردیس مقرر شده ظرف سه هفته آینده کل مشکلات مربتط انشعابات آب و فاضلاب سه هزار واحدی جدید برطرف شود.
 امیرکمالی در ادامه افزود: محدودیت های ما برای تکمیل انشعابات آب و فاضلاب تأمین منابع مالی و تغییرات قیمتی ایجاد شده است.
قائم مقام مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه تغییرات قیمتی که در قبل در قراردادها وجود با قیمت های امروزه بسیار متفاوت است گفت: در بسیاری از موارد قیمت ها سه برابر نسبت به قبل افزایش داشته است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در قبل توافق شده بود برای حق انشعابات آب و فاضلاب ۶۵۰ هزار تومان پرداخت شود در حالی که امروزه لوازم نصب انشعابات آب و فاضلاب بسیار بالاتر از ۶۵۰ هزار تومان است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.