واحد بین‌الملل کرج دوباره به دانشگاه علوم پزشکی ایران باز می‌گردد

۱۸اردیبهشت،

1587357_orig.jpg

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به احیای این دانشگاه، گفت: اموال دانشگاه علوم پزشکی ایران از جمله واحد بین‌الملل کرج که بعد از ادغام از این دانشگاه جدا شده بود به دانشگاه علوم پزشکی ایران باز می‌گردد.

دکتر اعتمادیان در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،با بیان اینکه طبق قانون تمام اموالی که قبلا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده به دانشگاه علوم پزشکی ایران باز می‌گردد، تصریح کرد: البته اموال دانشگاه علوم پزشکی تهران در آن دانشگاه باقی می‌ماند.

وی ادامه داد: در خصوص واحد کرج پردیس بین‌الملل که در قبل جزء اموال دانشگاه علوم پزشکی ایران بود به دانشگاه بر می‌گردد، بر این اساس از امسال برای این واحد دانشجو می‌پذیریم، البته دانشجویان ورودی قبل در آنجا می‌مانند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه اتفاق مهمی نیفتاده است و نباید بزرگنمایی کرد، گفت: بعد از دو سال تلاش همه متوجه شدند که ادغام کار را سنگین‌تر کرده است و کاری بود که به شکست انجامید و حال آن را متوقف کردیم.

با وجود توقف دو ساله دانشگاه علوم پزشکی ایران هنوز رتبه هفتم پژوهشی را دارد

اعتمادیان در خصوص توقف دو ساله فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایران، تصریح کرد‌: با توجه به اینکه دو سال فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایران متوقف شده است، این دانشگاه هنوز رتبه هفتم را در اسکوپوس دارد، بنابراین بسیار حیف بود که این دانشگاه به همین ترتیب از دست می‌رفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.