واران، دیوار بتونی خط دفاعی رئال در غیاب په‌په

۳۱فروردین۱۳،

حضور رافائل واران در قلب خط دفاعی ترکیب اصلی رئال مادرید، ششم ژانویه مقابل رئال سوسیه‌داد آغاز شد؛ یعنی زمانی که په‌په (که از آن زمان نیمکت‌نشینی‌اش آغاز شد) تحت عمل جراحی قرار گرفت.

درخشش واران در صحنه سبب شده است که تقریبا په‌په پرتغالی به دست فراموشی سپرده شود زیرا این مدافع جوان جای خود را در فاصله ۱۰۰ روز در تیم تثبیت کرد. این مدافع ۱۹ ساله، توجه مورینیو و هواداران را به خود جلب کرد تا بسیاری از کارشناسان آینده‌ای فوق‌العاده برای این بازیکن فرانسوی پیش‌بینی کنند.

به گزارش فارس، از سومین روز سلطنتی (ششم ژانویه)، واران که در لانس به دنیا آمده است، ۷ بار در لالیگا، ۴ بار در کوپا‌دل‌ری، ۴ بار در لیگ قهرمانان و ۲ بار هم برای تیم ملی فرانسه به میدان رفته که اتفاق بسیار ویژه‌ای برای مدافع میانی جوان است. واران با حضور ۱۰۰ روزه در دفاع میانی نمایش خیره کننده‌ای داشت. او روبین فان‌پرسی را در ۲ بازی رفت و برگشت مرحله یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستریونایتد کاملا از منطقه خطر دور نگه داشت. واران سپس یک تنه سفید پوشان را مقابل بارسلونا در کوپا‌دل‌ری نگه داشت. او در چندین موقعیت تیم را نجات داد و در دور رفت برای تیمش گلزنی کرد؛ پیش از آنکه رئال در دور برگشت بتواند با نتیجه ۳ بر یک بارسلونا را در نیوکمپ مغلوب کند؛ پسر فرانسوی یک بار دیگر با یک ضربه سر زیبا نام خوود را در میان گلزنان به ثبت رساند.

ستاره جوان فرانسوی سپس کار خود را در تیم ملی کشورش آغاز کرد؛ هرچند فرانسه آن شب مقابل اسپانیا شکست خورد.

۲۰۲۴ شاهد بازی واران در تمام مسابقات لیگ قهرمانان (مقابل منچستر، گالاتاسرای) برای رئال بود و تنها یک مسابقه (دور رفت مقابل والنسیا در کوپا‌دل‌ری) را از دست داد. مدافع میانی سخت‌کوش در نقشه‌های مورینیو برای رقابت‌های بزرگ، اهمیت زیادی دارد که سبب شده به منظور جلوگیری از مصدومیت به وی در دیدارهای لالیگا استراحت داده شود. واران تنها ۶ بازی لیگ را از دست داد که نشان می‌دهد این بازیکن چه قدر خوب کار کرده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.