واردات لوازم خانگی آزاد می گردد

۲۹ آبان ،

چکیده: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی استمرار ممنوعیت واردات لوازم خانگی را تکذیب کرد.

محمد طحان پور رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان مطلب بالا گفت: سیاست ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی کاملا موقتی بوده و تنها تا یک هفته اعمال شده است.

وی افزود: کلیه کالاهای لوازم خانگی که در داخل کشور تولید نمی شود بدون هیچ محدودیتی وارد شده و منعی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه آن دسته از کالاهای لوازم خانگی که در کشور تولید می گردد براساس سیاست ممنوعیت واردات از واردات آن جلوگیری به عمل می آید اظهار داشت: کالاهایی نظیر اجاق گاز و آبگرمکن از جمله کالاهایی می باشند که سیاست ممنوعیت واردات در موردشان اجرا می گردد.

گفتنی است، ۱۰ روز پیش وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام لوکس بودن لوازم خانگی خبر از ممنوعیت واردات این کالاها داد که پس از آن با بررسی بازار و نیاز کشور به لوازم خانگی وارداتی اعلام شد که کالای لوازم خانگی جزو کالاهای لوکس تلقی نمی شود و بنابراین سیاست منع واردات در مورد این کالاها کاملا موقتی خواهد بود.

طحان پور با  اشاره به اینکه طی ۲ هفته اخیر هیچگونه افزایش قیمتی در بازار لوازم خانگی روی نداده است اظهار داشت: در ۲ ماه محرم و صفر باید منتظر کاهش بیش از پیش قیمت ها در بازار لوازم خانگی باشیم.

لازم به ذکر است، طبق اظهارات رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فردا خبر آزادسازی واردات لوازم خانگی به صورت فراگیر اعلام خواهد شد.


ارانیکو – آخرین خبرها و مقالات
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.