واردات ۲۰ هزار تن مرغ از برزیل !

گوشت قرمز و گوشت مرغ، حبوبات و خرما در این نمایشگاه ها عرضه خواهد شد که بر این اساس لاشه گوسفند هر کیلوگرم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت گوساله ۱۸هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود.

رئیس شورای اصناف کشور از آغاز بکار نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در قالب طرح ضیافت از ۲۶ تیرماه خبر داد و گفت: ۳۰۰ مرکز به عرضه مستقیم کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام ماه رمضان می پردازند.

به گزارش مهر قاسم نوده فراهانی در نشست خبری عصر امروز با خبرنگاران از برگزاری ۳۰۰ مرکز عرضه مستقیم کالا به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: از فردا ۲۶ تیرماه به مدت ۱۰ روز نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سراسر کشور برگزار می شود.

رئیس شورای اصناف افزود: این نمایشگاه ها در تهران در مصلی، فرهنگسرای خاوران و حکیمیه تهرانپارس برگزار می شود که در آن اقلام ضروری مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان با تخفیف ۵ تا ۱۵ درصدی عرضه خواهند شد.

به گفته فراهانی، گوشت قرمز و گوشت مرغ، حبوبات و خرما در این نمایشگاه ها عرضه خواهد شد که بر این اساس لاشه گوسفند هر کیلوگرم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت گوساله ۱۸هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود.

وی اظهار داشت: ۲۰ هزار تن مرغ از راه برزیل هفته آینده وارد بازار می شود که این واردات می تواند بر قیمت مرغ در داخل تاثیرگذار باشد.

به گفته فراهانی، تمام تلاش اصناف این است که بتواند کالاهای مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان را به خوبی تامین کند.

(منبع : عصر ایران)

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.