والدس: گواردیولا می تواند بازگردد

  والدس در صحبتهایی به روزنامه ورزشی برزیلی لانس درمورد موفقیت تیم ملی اسپانیا که به دومین قهرمانی متوالی اش در اروپا دست یافت،به این نکته اشاره کرد که این موفقیت، نتیجه تلاشهای پایه ای نسلی از بازیکنانی است که دائما: «قوی و قوی تر می شوند.» البته والدس ترجیح می دهد که از «انقلاب» در تیم اسپانیا صحبت نکند.

والدس امیدوار است که تیم المپیک اسپانیا بتواند مدال طلای بازیهای لندن را کسب کند.

دروازه بان بارسآ، درمورد گواردیولا،مربی سابق تیمش هم صحبت کرد و گفت:« پپ گواردیولا، به خاطر خستگی از بارسا رفت. البته کاریزما و شخصیتی که او از خود در تیم کاتالان به جای گذاشته، به او اجازه خواهد داد تا بازگردد و حتی می تواند رئیس باشگاه باشد. سخت است بخواهیم بگوئیم که آیا پپ می تواند رئیس باشگاه باشد یا خیر ولی او در سمت مربی تیم، رد پای خوبی از خود به جای گذاشت و دراینجا زندگی کرد. البته او می تواند در تیمی دیگر هم اینده داشته باشد. سبک کاری او به او اجازه می دهد که تا این حد موفق باشد. او در بارسلونا واقعا محبوب است و او اسطوره بزرگی برای هواداران است.»

ویکتور والدس با اشاره به مهارتهای نیمار،یکی از بازیکنانی که بارسا چند ماهی است که او را زیر نظر دارد، گفت:« نیمار بازیکنی است که می توانددر هر تیمی در دنیا توپ بزند.هر تیمی هم رویای دراختیار داشتن بازیکنی مثل او و با مهارت های او را دارد. نیمار می تواند کارهای زیادی در زمین چمن انجام دهد و باید منتظر بمانیم و ببینم که او به چه تیمی خواهد رفت؛ چون در دنیای فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

او در بخش پایانی صحبتهایش درمورد رابطه صمیمانه موجود در اردوی تیم ملی اسپانیا گفت:«کاسیاس، کاپیتان ماست و رابطه من با او فوق العاده است. او همان طوری که باید، هست..به همین خاطر، رابطه ما، ۴ دروازه بان، با هم خیلی خوب است. ما احترام زیادی برای او قائلیم. ما کار کردن تیمی را دوست داریم و به عنوان هم تیمی ها، اصل اساسی ما، کار کردن برای منافع تیم ملی است.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.