والیبال ایران مغلوب آرژانتین شد

جام جم آنلاین: تیم ملی والیبال کشورمان در دومین بازی خود در جام واگنر لهستان به رغم شایستگی به دلیل اشتباه داوری ۳ بر ۲ در برابر آرژانتین متوقف شد.

به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ملی پوشان والیبال کشورمان در برابر آرژانتین با ترکیب علیرضا نادی، سعید میر معروف، امیر غفور، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، سعید مصطفی وند و فرهاد ظریف به مصاف آرژانتین رفت که نسب به روز گذشته و در بازی برابر لهستان، زرینی جایگزین میرزاجانپور شد.

تیم ملی والیبال کشورمان در ست‌های دوم و چهارم این دیدار با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ در برابر آرژانتین به پیروزی رسیدند اما در ست‌های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۷ بر ۱۵ در برابر این تیم متوقف شدند تا ۳ بر ۲ نتیجه نهایی بازی را به حریف واگذار کنند.

اشتباه داوری در ست پنجم این دیدار باعث واگذاری امتیاز این بازی و در نهایت شکست تیم ملی والیبال ایران در برابر آرژانتین شد.

خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در دیگر ست‌های این بازی از مهدی مهدوی و شهرام محمودی استفاده کرد که درخشش خوبی در این دیدار داشتند.

تیم ملی والیبال ایران فردا یکشنبه در سومین بازی خود در این رقابت‌ها به مصاف آلمان خواهد رفت که در رنگینک دهم جهانی قرار دارد و در دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال سال ۲۰۱۲ بهترین تیم شناخته شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.