وام ازدواج دردستور کار این هفته کمیسیون اقتصادی نیست

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بررسی وام ازدواج در دستور کار این هفته کمیسیون اقتصادی به عنوان کمیسیون اصلی بررسی کننده قرار ندارد.

محمد حسین میرمحمدی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ جزئیات پیگیری مجلس برای اعطای وام ازدواج به جوانان اظهار داشت: در شرایط کنونی جوانان کشور با مشکلات عدیده‌ای روبرو می باشند از این رو برای به وجود آوردن شرایط ازدواج و زندگی مشترک نیاز به وام دارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: بانک مرکزی نباید براساس ظرفیت‌های باقیمانده بانک‌ها میزان اعتبار پرداخت وام ازدواج را مشخص کنند بلکه باید بودجه مشخصی برای این موضوع در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به صندوق مهر امام رضا (ع) تصریح کرد: قرار است با پیگیری‌های مجلس صندوق مهر امام رضا (ع) مسئولیت پرداخت وام ازدواج با بودجه مشخص را برعهده گیرد.

میرمحمدی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بررسی وام ازدواج در دستور کار کمیسیون اقتصادی به عنوان کمیسیون اصلی بررسی کننده این موضوع قرار ندارد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون اجتماعی نیز به عنوان کمیسیون‌های فرعی موضوع وام ازدواج را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.