واکنش‌ها به شورای رضا پهلوی ۶۱۰ همچنان ادامه دارد + تصویر

۱۸اردیبهشت،

اکبر لکستانی، عضو اپوزیسیون در واکنش به نشست اخیر رضا پهلوی در پاریس در فیسبوک خود به صورت طعنه آمیزی وی را “رضا ۶۱۰” خواند و چنین نوشت:”آقای رضا پهلوی۶۱۰ شورای به اصطلاح ملی ایرانیان یا شورای روستا!

به گزارش خبرنگار وبگردیممتازنیوز، در ادامه روند اعتراض دلالان اپوزیسیون به عملکرد کاسب کارانه رضا پهلوی و شرکاء، یک عضو  ضد انقلاب با انتقاد از عملکرد این دار و دسته آنان را به باد سخره و استهزاء می گیرد.

عزیزان پرس از پایگاه اینترنتیهای اپوزیسیون در این باره نوشته است : اکبر لکستانی،عضو اسبق شورای شهرستان شوت ماکو که دو دوره ریاست آن را بر عهده داشته است در واکنش به نشست اخیر رضا پهلوی در پاریس در فیسبوک خود به صورت طعنه آمیزی رضا پهلوی را “رضا ۶۱۰” خواند و چنین نوشت:”آقای رضا پهلوی۶۱۰ شورای ملی‌ ایرانیان یا شورای روستا!

آیا با ۶۱۰ رای از میان چند میلیون ایرانی‌ خارج از کشور ،شما خود را نماینده کل مردم ایران میدانید؟

آقای محترم ، شما با این ۶۱۰ رای فقط می توانید نماینده کل یک مرکز روستا آن هم در شورای روستا ی یولاگلدی بشوید.”

این اعتراض ها به فرزند مخلوع شاه فراری در حالی است که در این جلسه جاوید شاه شعار استراتژیک شورای محفلی رضا پهلوی شده است .

به طوریکه بعد از گذشت بیش از سه‌ دهه از فوت شاه خائن ایران بار دیگر شعار جاوید شاه در محفل شورای شاهنشاهی رضا پهلوی که برای فریب دیگر اپوزیسیون قیدی موسوم به شورای ملی دارد، “ملی‌ وار” طنین انداز شد تا این تحمیل ربع پهلوی بار دیگر صدای رقیبان اپوزیسیون نشین اش را در بیاورد.

در همین خصوص “فضائل عزیزان” از ضد انقلاب های فعال خارج نشین  در حالی که به شدت عصبانی بوده است در وبسایتش می نویسد :” اگر منظور از جاوید شاه، شخص محمد رضا پهلوی است که ایشان مرحوم شدند اما اگر منظور خود رضا پهلوی میباشد که موضوع باز مضحکتر است چرا که ایشان ادعا دارند یک شهروند عادی می باشند اما در عمل رضا پهلوی با سکوت خود در مقابل این شعار، ثابت کرد که هنوز در سر خود سودای پادشاهی را می‌پروراند و در این میان واژه “ملی‌” در شورای رضا پهلوی مورد اجحاف قرار گرفته است.بیچاره ملی!”

گفتنی است رضا ربع پهلوی که چندی است تلاش مذبوحانه ای را آغاز کرده که با ایجاد وحدت حتی با دعوت از تجزیه طلبان ایران ! خود را به خود خوانده فتنه گران و آشوب طلبان بنامد ، در همان ابتدای تلاش چند باره اش با عکس العمل تند عناصر عنکبوتی جبهه موسوم به ملی مواجه شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.