واکنش عسگر اولادی به طرح وحدت ملی /انتقاد از برخی اظهارنظرها درباره اعتماد به آمریکا

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: با مذاکره با آمریکا موافق نیستیم چرا که شرایط مساوی نیست.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، حبیب الله عسگر اولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و ارتباط با آمریکا اظهار داشت: سفر رئیس جمهور خوب بود اما به عنوان موتلفه اسلامی و جبهه پیروان خط امام و رهبری با چند مواضع وی موافق نیستیم .

وی با بیان این مطلب که موتلفه اسلامی با مذاکره با آمریکا موافق نیست، گفت: در حال حاضر شرایط مساوی نیست و هر گاه آمریکا تحریم ها و محاصره ها علیه کشورمان را بر دارد در مورد مذاکره  با آنها اظهار نظری خواهیم داشت.

عسگر اولادی افزود: تعلیق غنی سازی ما را عقب می اندازد و آمریکا تاکنون مشی خود را درباره جمهوری اسلامی تغییر نداده است .

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره تشکیل دولت وحدت ملی اظهار داشت: دقیقا نمی دانم که هاشمی رفسنجانی چه گفته اما مسئله وحدت زمانی مطرح می شود که وحدتی وجود نداشته باشد و در حال حاضر حول محور مقام معظم رهبری وحدت در کشور وجود دارد اما مطمئنا سلیقه های مختلفی در میدان حضور دارند.

وی ادامه داد: اگر در حال حاضر از وحدت ملی صحبت کنیم در دنیا این گونه انعکاس پیدا می کند که ما وحدت نداریم؛ و این مسئله در حالی است که در کشور وحدت وجود دارد و مردم در تمامی میدان هایی که باید حضور داشته باشند به دعوت نظام پاسخ می دهند و حضور آگاهانه و فعالی را در صحنه خواهند داشت.

عسگر اولادی تاکید کرد: اگر منظور از وحدت ملی این است که فتنه و انحراف هم حضور داشته باشند می توان گفت که آنان اصلا وحدت ملی را قبول ندارند.

انتهای پیام/

پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.