واکنش فرکی به قرعه‌کشی لیگ قهرمانان: باید روی تیم خودمان تمرکز کنیم/ شناخت حریفان باشد برای بعد

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – ایسنا نوشت:

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان دربارهٔ‌ گروه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فعلا تمرکزمان را روی تیم خودمان گذاشته و شناخت حریفان را برای بعد می‌گذاریم.

حسین فرکی دربارهٔ‌ قرعه‌ فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در گروه ما تیمی به نام الفاتح عربستان حضور دارد که ناشناخته است. بیشتر نسبت به تیم‌هایی مثل الشباب و الاتحاد این کشور اطلاعات داریم. حریف دیگر ما ظاهرا در پلی‌آف مشخص می‌شود و بنیادکار ازبکستان هم با سابقه‌ای که در آسیا دارد، جزو تیم‌های خوب این قاره است.

وی ادامه داد: اعتقادم این است که فعلا باید بیشتر روی تیم خودمان تمرکز کنیم و شناخت حریفان را در اولویت بعدی قرار دهیم. با این حال به دنبال کسب اطلاعات دربارهٔ‌ همگروه عربستانی‌مان هستیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در ادامه و در پاسخ به این سوال که با وجود این‌که تیمش در لیگ برتر دچار افت نتیجه‌گیری شده وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا چگونه خواهد بود، گفت: بازی‌های آسیایی شرایط متفاوتی با لیگ برتر دارد. ما شش هفته است که پیروز نشده‌ایم اما به جرأت می‌توانم بگویم در سه بازی آخرمان که مساوی کردیم می‌توانستیم برنده باشیم. در آن بازی‌ها همه کار کردیم جز گل زدن و این مساله ما را عقب انداخت. عملکرد تیم از نظر فنی رضایت‌بخش است اما نتیجه‌گیری ما را راضی نکرده. هرچند در بخش دفاعی بهتر از قبل کار کرده‌ایم و در سه بازی آخر عملکرد خوبی داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که گل نزدن‌های تیمش او را برای نتیجه‌گیری در لیگ قهرمانان آسیا نگران نمی‌کند، گفت: گل نزدن برای هر تیمی نگران‌کننده است اما بازیکنان ما همان‌هایی می باشند که در نیم‌فصل اول بهترین خط حمله‌ لیگ را تشکیل دادند و تازه در نیم‌فصل دوم آرش افشین هم به ما اضافه شده است. بنابراین باید تمرکز و دقت خود را در زدن ضربات آخر بیشتر کنیم.

فولاد خوزستان در لیگ قهرمان آسیا ۲۰۲۴ با تیم‌های بنیادکار ازبکستان، الفاتح عربستان و برنده یکی از دیدارهای پلی‌آف همگروه شده است.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.