واکنش فیروزآبادی به خبر دستگیری افسر انگلیسی با ۵۰ جلیقه انفجاری

کشف ۵۰ جلیقه انفجاری حادثه کوچکی نیست که بتواند بشریت از آن غفلت کند. غرب پس از استفاده از سلاح اتمی و سلاحهای ممنوعه شیمیایی و میکروبی ، امروز برای پنهان کردن چهره خود جلیقه های انفجاری در اختیار گروه های تکفیری می گذارد و با آنها در خصوص انفجار اماکن مورد نظرشان قرارداد می بندند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: افسر انگلیسی حامل ۵۰ جلیقه انفجاری که در کابل دستگیر شد باید به عنوان جنایتکار جنگی در انگلیس محاکمه شود و در صورت بی توجهیِ دولت انگلیس، این کشور باید به علت تفرقه افکنی و ایجاد فضای تهمت و افتراء بین مسلمانان در دادگاه های بین المللی مورد تعقیب قرار گیرد.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر، سرلشگر فیروزآبادی در جمع کارکنان ستاد کل نیروهای مسلح (به مناسبت شبهای قدر)، گفت: چند صد سال است که انگلیسی ها با چنین شیوه هایی میان مسلمانان و سایر مذاهب ، فضای تفرقه به راه انداخته و همیشه با استفاده از نشر اکاذیب ، منافع خود را تعقیب کرده اند.
 
عضو شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد : این بار باید همه دنیا و مذاهب اسلامی بدانند ، جلیقه انفجاری که با فناوری پیچیده در سطح بالا ، تهیه می شود فقط در دنیا کار انگلیسی ها و صهیونیستهاست و باید در خصوص ترورهای کور با جلیقه های انفجاری در عراق ، افغانستان ، پاکستان و ایران پاسخگو باشند ، آنها با وقاحت نقض حقوق بشر و حقوق بین المللی را از حد گذرانده اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از خدای بزرگ قوی و عزیز که ظالمان را ذلیل و خوار می کند ، می خواهیم که چهره اینگونه دولت ها را بیش از پیش به مردم انگلیس و سایر ملتها بشناساند.

وی همچنین افزود: کشف ۵۰ جلیقه انفجاری حادثه کوچکی نیست که بتواند بشریت از آن غفلت کند. غرب پس از استفاده از سلاح اتمی و سلاحهای ممنوعه شیمیایی و میکروبی ، امروز برای پنهان کردن چهره خود جلیقه های انفجاری در اختیار گروه های تکفیری می گذارد و با آنها در خصوص انفجار اماکن مورد نظرشان قرارداد می بندند.

سرلشگر فیروز آبادی اظهار داشت: مسلمانان اعم از شیعه و سنی در هر یک از سرزمین های اسلامی در معرض این جلیقه های انفجاری قرار گرفته اند.

شایان ذکر است این جلیقه ها در جنگ بکار برده نمی شود بلکه در مجامع عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و اشخاص بی گناه ، زنان و کودکان خونشان بر زمین ریخته می شود.

وی تاکید کرد: آمریکا ، غرب و صهیونیستها باید بدانند این اتفاق ممکن است در کشورهای خودشان روی دهد و با جلیقه های انفجاری دست ساز خودشان گرفتار آتش آن شوند.

سرلشگر فیروزآبادی گفت: سازمان ملل متحد نیز باید ممنوعیت کاربرد جلیقه های انفجاری را با قاطعیت در دستور کار خود قرار دهد. جلیقه های انفجاری تولید غرب و صهیونیستها به مراتب خطرناکتر از سلاح های کشتار جمعی است و قدرت تروریسم را دهها برابر کرده است.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.