واکنش نبی به اظهارات رویانیان

۱۲ام بهمن ،

مهدی محمدنبی در گفت‌وگو با فارس، در مورد تمرین امروز تیم ملی ایران گفت: کی‌روش نفرات خوبی را به تیم ملی دعوت کرده و تعدادی جوان هم به تیم اضافه شدند. تمرین امروز مناسب بود و فضای اردویی تیم ملی فضایی بسیار خوبی است. تا روز سه‌شنبه تیم ملی صبح‌ها تمرین می‌کند و سه‌شنبه عصر آخرین تمرین را قبل از بازی با لبنان انجام می‌دهیم.

دبیر فدراسیون فوتبال در مورد اظهارات محمد رویانیان در مورد اینکه پرسپولیس در نیم فصل اول که نتیجه نمی‌گرفت ۸ ملی‌پوش داشت و اکنون ۴ بازیکن در تیم ملی دارد، گفت: طبیعی است که مدیران باشگاه‌ها دوست دارند بیشترین نفرات را در تیم ملی داشته باشند. در دهه ۷۰ که ما در باشگاه‌ها مسئولیت داشتیم همین توقع را از سرمربی تیم ملی داشتیم و می‌خواستیم بیشترین نفرات از تیم ما به تیم ملی دعوت شوند.

وی ادامه داد: واقعیت آن است که سرمربی تیم ملی بر اساس وظایفش بهترین نفرات را به تیم دعوت می‌کند و ما برای مسابقات مقدماتی جام جهانی و مقدماتی جام ملت‌های آسیا بیش از ۵۰ بازیکن را ثبت نام کرده‌ایم. بنابراین تیم ملی محدود به بازیکنانی که اکنون در اردو می باشند، نمی‌شود. قطعا این نفرات باید عملکرد خود را در دیدار با لبنان نشان دهند و کادر فنی بر اساس آمادگی بازیکنان در لیگ و تیم ملی نفرات را برای اردوهای بعد دعوت کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.