واکنش کارشناس مطلع پتروشیمی به اظهارات نماینده رودبار؛ پرونده «نعمت زاده» نقطه مبهم ندارد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

واکنش کارشناس مطلع پتروشیمی به اظهارات نماینده رودبار؛ پرونده «نعمت زاده» نقطه مبهم ندارد

واکنش کارشناس مطلع پتروشیمی به اظهارات نماینده رودبار؛
پرونده «نعمت زاده» نقطه مبهم ندارد

ممتازنیوز: اطلاعاتی که از سوی نماینده مردم رودبار در مخالفت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت مطرح شد کاملا غلط و ناشی از اطلاعات اشتباه است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از موج، یک کارشناس مطلع در صنعت پتروشیمی، با بیان این مطلب گفت: هیچ نقطه مبهمی در پرونده مهندس نعمت زاده وجود ندارد و بسیار متاسفم که یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر پایه اطلاعات واهی و غلط، قصد لطمه زدن به پدر صنعت و پتروشیمی ایران را داشت.
وی که در خصوص اظهارات و اتهامات عطااله حکیمی نماینده مردم رودبار به محمدرضا نعمت زاده وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت سخن می گفت، اظهار داشت: به هر حال هشت سال از زمانی که مهندس نعمت زاده در صنعت پتروشیمی بود می گذرد و چنانچه هر کدام از اتهامات وارده از سوی نماینده مردم رودبار درست بود باید شاهد پرونده هایی در سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات به همراه اطلاع رسانی رسانه ها در این خصوص می بودیم که خوشبختانه پرونده ای وجود ندارد.
این کارشناس صنعت پتروشیمی همچنین با بیان اینکه چنانچه لازم باشد به طور حتم مهندس نعمت زاده در نطق صبح فردای خود و در خانه ملت به تک تک اتهامات وارده پاسخ خواهد داد، متذکر شد: در خصوص برخی موارد مطروحه در ابتدا و در خصوص موضوع سنگ شکن باید بگویم که این ادعا هیچ ارتباطی به شرکت پتروشیمی ندارد.
وی ادامه داد: موضوع پتروشیمی کاویان که اشاره شد ارزش قرارداد آن یک میلیارد دلار بوده است باید بدانید که این مبلغ برای راه اندازی یک واحد ۲٫۴ میلیون تنی بود و که بعدا به تاسیس یک واحد دو میلیون تنی تنزل یافت و نماینده محترم مردم رودبار به رقم ریالی قرارداد جدید هیچ اشاره ای نکرد.
به گفته این مقام مطلع، از جمله شرکت هایی که ادعا شد متعلق به مهندس نعمت زاده است مانند شرکت مکران و سیراف، باید بگویم که شرکت اولی، جزء شرکت های وابسته به ساتا است و مالک شرکت سیراف نیز بانک صادرات است و تنها مدیریت این شرکتها توسط مهندس نعمت زاده انجام می شده است. به هر حال در مجموع اطلاعات غلطی به این نماینده محترم انتقال یافته بود.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.