واکنش کفاشیان به احتمال استقلالی شدن نکونام/ شیرینی من یادتان نرود!/ فتح ا.. زاده: با جواد بالای سقف می‌بندم، دستگیرم نکنند!

به گزارش خبرآنلاین؛ اوساسونا با یک رقم سنگین قرارداد نکونام را فسخ می کند، رقمی که قطری ها و ترکیه‌ای‌ها به راحتی می توانند پرداخت کنند اما فتح ا… زاده و استقلال نه. در قرارداد این بازیکن ذکر شده که بابت رضایتنامه اش باید ۲ میلیون یورو بپردازد؛ یعنی ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان! فتح ا… زاده که در ابتدای مذاکرات اصلا خبر نداشت باید پول رضایتنامه بدهد، رفته رفته به این نتیجه رسید که خرید نکو کاری بسیار دشوار است. اما دوشنبه شب در لارستان و دفتر فتح ا.. زاده چه گذشت؟

«ما به تو یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون بیشتر نمی توانیم بدهیم.» این را علی فتح ا… زاده در جلسه اول با جواد نکونام گفته بود. اما دوشنبه شب او کمی رقم را بالاتر ببرد: «حاجی جان! ۲۰۰ میلیون دیگر هم رویش. بیا و با یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تمامش کن و بازیکن ما شو. اینجا هم شیرینی هست، یک شیرینی بخور مبارک باشد ان‌شاا…. حالا کی بریم تو هیات فوتبال ثبت کنیم؟!»

فتح ا… زاده خوب می دانست با این رقم هم خرید نکو غیر ممکن است. جواد باید با اوساسونا برای فسخ قرارداد توافق کند. او ممکن است رقم فسخ را پائین بیاورد ولی بی شک یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نمی تواند برای او به صرفه باشد. فتح ا… زاده به نکو گفته: «ببین جواد جان! ما اگر این پول را بدهیم دیگر توانایی پرداخت هیچ پولی را نداریم. به خاطر همین بابت قرارداد و همینطور رضایت‌نامه ات می توانیم این رقم را بدهیم.» او سپس از شرایط سخت استقلال گفت: «ببین امسال ما زیر سقف بسته ایم و فقط یکی دو مورد مثل رحمتی و حیدری بوده. وگرنه به بقیه زیر سقف داده ایم. حالا به تو هم اگر این پول را بدهیم ممکن است سازمان بازرسی ما را کلی دعوا کند.» نکونام هم متوجه شد پول زیادی در این انتقال دستش را نمی گیرد اما همان وعده ها را داد: «حالا بروم و فکر کنم. جواب می دهم به شما.»

*تماس فتح ا.. زاده با کفاشیان

بعد از جلسه با نکو، فتح ا… زاده یک تماس مهم هم در پیش داشت: «این موبایلم کجاست؟ یک زنگ بزنم به کفاشیان.» او سریعا با رئیس فدراسیون فوتبال تماس می گیرد: «آقای رئیس! ما با جواد نکونام مذاکره کرده ایم. احتمال دارد به استقلال بیاید. ولی اگر او بیاید ما مجبوریم بالای سقف بدهیم. چون هم پول رضایتنامه اش را می دهیم و هم قراردادش را. اینطور که من حساب کردم نزدیک دو میلیاردی در می آید. گفتم زنگ بزنم از همین الان بگویم که سقف را درباره جواد رعایت نمی کنیم.» کفاشیان هم که خوب داشت به حرف های فتح ا… زاده گوش می داد، چیزی نمی گفت: «ببین آقای کفاشیان اگر جواد آمد و ما این پول را دادیم، فردا سازمان بازرسی نیاید ما را ببرد زندان که شما چرا بالای سقف بستی؟» کفاشیان هم پاسخ داد: «نه بابا. جواد کاپیتان تیم ملی است و ارزشش مشخص است. فقط قرارداد بستید شیرینی ما یادتان نرودها.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Alcione:

    Essays like this are so imoptrant to broadening people’s horizons.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.