واگذاری سیم‌کارت‌های رایتل تا پایان سال

واگذاری سیم‌کارت‌های اپراتور سوم تلفن همراه (رایتل) در چهار شهر تهران، کرج، مشهد و شیراز در حال انجام است و قرار است تا پایان شهریورماه تعداد شهرهایی که واگذاری سیم‌کارت در آن‌ها صورت خواهد گرفت به عدد ۱۰ برسد.
به گزارش (ایسنا)، به گفته مدیرکل برند و ارتباطات اپراتور سوم تلفن همراه، با تحت پوشش قرار گرفتن سه شهر سمنان، یاسوج و بابل، تعداد شهرهای تحت پوشش رایتل به ۱۸ شهر رسیده است.
شاهین آرپناهی در تشریح فعالیت‌های اخیر این اپراتور به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: رایتل با افزودن سه شهر جدید به ۱۵ شهر دارای پوشش، توسعه شبکه پوشش خود را به ۱۸ شهر افزایش داد و دارندگان سیم‌کارت‌های رایتل در ۱۸ شهر بزرگ کشور می‌توانند از خدمات این اپراتور استفاده کنند.
به گفته او تاکنون شهرهای تهران، کرج، مشهد، شیراز، اهواز، همدان، کرمانشاه، تبریز، قم، اصفهان، ارومیه، اراک، بوشهر، یاسوج و شهرکرد، سمنان، بابل و سنندج تحت پوشش شبکه رایتل قرار گرفته‌اند.
وی درباره واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور گفت: تا پایان سال جاری واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری اعلام و آغاز می‌شود.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین درباره سیم‌کارت‌های رایتل گفته است: این سیم‌کارت‌ها در فضای مولتی مدیا کار می‌کنند و در تهران و کرج راه‌اندازی شده و در استان‌های مشهد، اصفهان و قم نیز تجهیزات آن آماده راه‌اندازی است.
به گزارش ایسنا، با وجود اینکه هنوز آمار دقیقی از واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور اعلام نشده است، اما این شرکت قرار است تا پایان شهریورماه اقداماتی در راستای توسعه شبکه‌اش انجام دهد.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.