واگذاری مسکن مهر با تکمیل همه زیرساخت ها

تهران/ واحد مرکزی خبر/ اقتصادی /۰۲/۰۴
معاون برنامه ریزی وزیر راه و شهرسازی گفت : امسال سال شکوفایی مسکن مهر است و هیچ واحدی بدون تکمیل زیرساخت ها واگذار نمی شود.
علی لطفی زاده در مصاحبه با خبرنگار ما ، با بیان اینکه امسال مسکن مهر به صورت گسترده واگذار می شود ، افزود : این روزها متقاضیان دریافت مسکن مهر بیشتر شده اند و تعداد زیادی از آنان به شهرهای پرند و پردیس برای دریافت واحد مراجعه می کنند.
وی با بیان اینکه متقاضیان مسکن مهر را باور کرده اند، گفت: در این شهرها روزانه بیش از ۳۰۰ متقاضی ثبت نام می کنند و برای انجام امور آنها برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.
لطفی زاده با اشاره به اینکه برنامه ریزی ها به صورت الکترونیک است، افزود: در برخی موارد هم که ازدحام صورت می گیرد به ساماندهی نیاز است.
وی با اشاره به اینکه اطلاعات تمام متقاضیان در سامانه ضبط شده است، گفت: تاریخ ثبت نام و تاریخ واریزی های متقاضیان مشخص است و براساس آن برای دریافت واحد اولویت بندی می شود.
لطفی زاده ادامه داد: واحدهایی تحویل متقاضیان می شود که آب، برق، تلفن، گاز و زیرساخت های لازم آن تکمیل شده و قابل سکونت است.
وی با اشاره به اینکه واحدهای بسیاری آماده شده اما تحویل نشده است ، افزود: در صورتی که زیرساخت های این واحدها آماده باشد آنها تحویل داده می شود.
لطفی زاده گفت: واگذاری مسکن مهر مراحل مختلفی دارد که دریافت دفترچه فروش اقساطی یکی از شروط اصلی واگذاری مسکن مهر است.
معاون برنامه ریزی وزیر راه و شهرسازی افزود: اگر کسی واحدی را تحویل بگیرد حتما این واحد کامل است و یکی از دلایل تاخیر در واگذاری ها تکمیل زیرساخت هاست.
صدا و تصویر دارد.

IRIBNews RSS EconomicNews

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نام شما...:

    اقشار متقاضی مسکن مهر همه بی سرپناه و آسیب پذیرند تو را به خدا این قدر آنها را به خاطر سهل انگاری عده ای اعمم از تعاونی ، پیمانکار و اداره جات مختلف بیچاره و بیچاره تر نکنید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.