واگذاری ۱۲۰ واحد زیرمجموعه وزارت نیرو

جام جم آنلاین: مشاور وزیر نیرو در جشن خودکفایی ملی تولید کنتورهای برق گفت:وزارت نیرو در راستای اصل ۴۴، تاکنون ‌۱۲۰ واحد زیرمجموعه خود را ‌به بخش خصوصی واگذار کرد‌ه است.

“مسعود گشته” در جشن خودکفایی ملی کنتورهای برق، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد ۱۲ شهید شرکت کنتورسازی ایران، گفت: واگذاری کنتورسازی ایران به بخش خصوصی و استفاده از کارکنان متخصص منجر به افزایش و توسعه عملکرد این شرکت شده که می‌تواند در دنیا شناخته شود و این شیوه باید الگویی برای دیگر مراکز صنعتی باشد.

وی دولتی بودن برخی شرکت‌ها را همراه با مشکلاتی عنوان و تصریح کرد: شرکت کنتورسازی ایران با اعتماد در امر خصوصی‌سازی با واگذاری به بخش خصوصی و جذب حمایت از سوی مسئولان موفق شد در عرصه تولید کنتور موفق شود و امروز نیز اقدام این کشور در راستای خودکفایی تولید کنتور قابل تقدیر است.

مشاور وزیر نیرو ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده، واگذاری شرکت‌ها به بخش خصوصی امری ضروری است که باید به سرعت انجام شود.

وی تصریح کرد: بسترسازی، اعتماد و حمایت‌ها و مساعدت‌های مالی از بخش خصوصی شرط موفقیت و پیشرفت در واگذاری‌های شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی است.

گشته از واگذاری واحدهای صنعتی شرکت توزیع نیروی برق به بخش خصوصی در آینده خبر داد و گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی، شرکت توزیع نیروی برق تاکنون ۱۲۰ واحد صنعتی را به بخش خصوصی واگذار کرده که بیشتر آنان موفق بوده‌اند و در آینده نیز روند واگذاری‌ها ادامه خواهد داشت.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.