واگذاری شبکه تلفن‌همراه روستاها به تالیا

۳۰م دیماه ،

نود و سومین شماره مجله تلفن‌همراه درگزارشی اختصاصی نوشت به دنبال تمدید قرارداد ۱۰ ساله تالیا، این شرکت متولی بهره‌برداری از شبکه تلفن‌همراه روستایی(WLL) نیز شده و انتظار می‌رود تا ماه آینده تمامی روستاها و راه‌های منتهی به آنها به شبکه تالیا متصل شوند.
به گزارش خبرنگار موبنا در گزارش اختصاصی تازهترین شماره ماهنامه تلفن‌همراه با عنوان “سال ۹۲، سال مشترکان تالیا” پیرامون تحولات تازه در این شرکت آمده پیش‌بینی می‌شود در ابتدای سال آینده با توجه به تغییرات ایجاد شده در شبکه تالیا پوشش این شبکه در همه شهرها و روستاهای کشور گسترده شود که علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات بیشتر در این خصوص را در ماهنامه تلفن‌همراه بخوانند.
” خریداران مردد، فروشندگان منتظر” و “هزینه سنگین مزاحمان ایرانسلی برای سیستم قضایی کشور” دو گزارش ویژه این شماره از مجله تلفن همراه است.
“۸۷ درصد مردم پیامک تبلیغی می‌خواهند”،” خط تولید یک گوشی ساز داخلی متوقف شد” و “سال ۹۲ سال مشترکین تالیا” در بخش خبرها داخلی این شماره از مجله تلفن همراه جای گرفته است.
” موبایل سالی چهار هزار نفر را می‌کشد”ٰ، گوشی تازه ژاپنی‌ها نوجوانان را کنترل می‌کند” و ” روس‌ها گوشی هوشمند دو طرفه ساختند” از جمله خبرها خارجی حوزه تلفن همراه است که در نود و سومین شماره مجله تلفن همراه انتشار یافته است.
در این شماره از مجله تلفن همراه علاقه‌مندان همچنین می‌توانند خبرهای همچون “کدهای مخفی ویژه گوشی‌های آی‌فون”،” کدام گوشی‌ها مضرتر می باشند”،”تست سخت افزارآندروید” و”پنج ابر گوشی سال ۲۰۱۲ ” را مطالعه کنند.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.