واگذاری ۵۶۴ میلیارد تومان سهام شرکت‌های ایمیدرو در نیمه اول امسال

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

ارزش سهام واگذار شده شرکت های زیر مجموعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در نیمه اول امسال از مرز ۵۴۶میلیارد تومان عبور کرد.

به گزارش تفسیری ایسنا iبه نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در نیمه اول سال جاری سهام ۱۰ شرکتی که پیشتر این سازمان در اختیار داشت در قالب خصوصی سازی و رد دیون واگذار شد iبه گونه ای که حداقل سهام واگذار شده iبه ۲۰درصد و حداکثر iبه ۱۰۰ درصد رسید.

بر همین اساس تعداد کل سهام واگذار شده iبه یک میلیارد و ۶۵۳ میلیون سهم رسید که بیشترین «تعداد» آن مربوط iبه شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان است که از ارزشی بیش از ۲۷۲ میلیارد تومان برخوردار شد. این میزان در عین حال iبه عنوان بالاترین ارزش سهم واگذار شده در نیمه اول امسال محسوب می گردد. پس از آن شرکت فولاد زاگرس بیشترین عرضه در تعداد سهام را iبه خود اختصاص داد iبه طوری که ۱۳میلیون سهم این شرکت واگذار شد و ارزش این تعداد سهام iبه ۱٫۳میلیارد تومان رسید.

از نظر «ارزش» سهام واگذار شده نیز پس از ذوب آهن اصفهان شرکت سنگ آهن شرق قرار گرفت که با واگذاری ۸۶۴هزار سهم از ارزشی معادل ۲۴۳میلیارد تومان برخوردار بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.