وجود بیش از یکصد هزار عنوان کتاب در کتابخانه های شهرستان دامغان

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

مسئول اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دامغان گفت: در نیمه نخست سال جاری ۵۸ هزار و ۲۶۹ دامغانی به کتابخانه های عمومی این شهرستان مراجعه کردند.

محبوبه امیر احمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، با بیان اینکه یکی از برنامه های اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دامغان تشویق دانش آموزان به امر کتابخانی بوده و از این طریق سطح اطلاعات دانش آموزان افزایش می یابد گفت: در حال حاضر شهرستان دامغان داران ۹ باب کتابخانه عمومی است که در این کتابخانه ها ۱۴۰ هزار و ۸۹۹ نسخه کتاب با ۱۱۱ هزار و ۶۰۰ عنوان وجود دارد.
مسئول اداره کتابخانه های شهرستان دامغان با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال جاری ۵۸ هزار و ۳۶۹ دامغانی به ۹ باب کتابخانه عمومی شهرستان دامغان مراجعه کرده اند افزود: در شش ماه نخست سال جاری ۷۲ هزار و ۷۲۹ جلد کتاب به مراجعه کنندگان کتابخانه های عمومی شهرستان دامغان امانت داده شد.
امیر احمدی گفت: شناسایی کارمندان علاقمند به کتاب که بیشترین مطالعه را دارند، یکی از اقدامات این اداره است که درصدد هستیم که با شناسایی این افراد از آنها تجلیل و تقدیر کنیم.
امیر احمدی با بیان همراهی و همکاری در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه یک امر مهم می باشد گفت: از این طریق می توانیم فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در جامعه گسترش داده و سطح اطلاعات عمومی جامعه دهیم. /ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.