وجود مغازه های آلاینده در محله وصفنارد منطقه ۱۷ – اخبار اجتماعی

وصفنارد یکی از محله های جنوب شهر واقع در منطقه ۱۷ است این محله از سمت جنوب به راه آهن تهران – اهواز از غرب به جاده ساوه و شهرک ولی عصر و در سمت شرق وصفنارد محله زهتابی و فرودگاه نظامی قلعه مرغی قرار گرفته است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، وصفنارد در قدیم روستای کوچکی در حاشیه تهران بوده و از بلوک غار ری به شمار می آمده ولی امروزه جزیی از تهران بزرگ است. ولی همین محله در حال حاضر دچار مشکلاتی فراوانی شده است یکی از این مشکلات کم عرض بودن خیابان عسگری بوده و این خیابان به دلیل ورود و خروج ماشین ها و سد معبر پیاده روها با مشکلات ترافیکی زیادی روبرو است.

یکی از شهروندان در خصوص مشکلات این محله گفت: مهمترین مشکل این معبر وجود مغازه های آلاینده بوده و مغازه های مکانیکی و صنعتی مزاحم و آلاینده هستند که هم باعث سد معبر و هم باعث ایجاد بوی نامطبوع در محله وصفنارد می شوند.

همچنین عزت قدس آذر شورایار محله وصفنارد در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ خیابان عسگری با مشکلات زیادی همراه است وجود مشاغل مزاحم و سد معبر در پیاده روهای ۲٫۵ متری مشکلاتی برای پارک کردن ماشین های اهالی محل به وجود آورده است./ز

گزارش از: ریحانه جمشیدی


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.