وحدت لازمه شور انتخاباتی است نه تعدد کاندیدا/ با تکثر شکست حتمی است

احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه جلسات انتخاباتی جمعیت ایثارگران برای انتخابات ریاست جمهوری کلید خورده است، اظهارداشت: محوراصلی و شاقول فعالیت های سیاسی ایثارگران مبتنی برفرمایشات مقام معظم رهبری و اصول و مبانی انقلاب خواهد بود، لذا بر وحدت که موجب اعتلای نظام اسلامی می شود، تاکید داریم.

وی با اشاره به پروژه دشمن در ایجاد تفرقه در جریان اصولگرائی گفت: ایجاد تفرقه و اختلاف در میان اصولگرایان آخرین راهبرد دشمنان برای ضربه زدن به نظام است، اما معتقدیم اصولگرایان ضمن اختلاف نظر در روش ها در مبانی با هم مشترک هستند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران، با بیان اینکه اگر تکثر داشته باشیم شکست حتمی است، افزود: ما امروز دریک پیچ تاریخی قرار داریم  و با توجه به تحولات منطقه و بیداری اسلامی نیازمند وحدت هستیم، لذا ضروری است که اصولگرایان از منافع حزبی و گروهی خود کوتاه بیایند.

وی با بیان اینکه تعدد کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری موجب شور و هیجان انتخاباتی نمی شود، تصریح کرد: تنها فرمولی که موجب ترغیب مردم برای حضورگسترده در انتخابات و افزایش شور و هیجان انتخاباتی می شود وحدت است.

نجابت ادامه داد: اگر هرکسی بگوید بخاطر تکلیف و یا اصرار دوستان به میدان آمدم ، این امر موجب شکسته شدن آراء اصولگرایان شده و در نتیجه جریان اصلاحات با یک کاندیدای بی نام و نشان هم تبدیل به رقیب خطرناکی خواهد شد.

وی با اشاره به رقابت شهید رجائی و عباس شییبانی دردومین دور انتخابات ریاست جمهوری، در توصیه به گروههای سیاسی، خاطرنشان کرد: درآن انتخابات وقتی شیبانی رقیب انتخاباتی خود را اصلح تر دید، در رسانه ملی اعلام کرد “من خودم به رجائی رای می دهم”؛ بنابراین امروز نیز در شرایط حساس منطقه ای و بین المللی کاندیداهای اصولگرا نیز باید با واقع بینی در نهایت به نفع یکی کاندیدای اصلح کنار بروند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.