وحشت صهیونیستها از رزمایش موشکی ایران/تل آویو در تیررس قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، برگزاری رزمایش موشکی جمهوری اسلامی ایران در بحبوحه تلاش غرب برای اعمال فشار به ایران موجی از نگرانی را در بین صهیونیستها به راه انداخته است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در این باره نوشت: یک روز پس از اجرای تحریمهای نفتی اتحادیه اروپا ایران اقدام به برگزاری رزمایش موشکی پیامبر اعظم(ص) کرده است.

 

این روزنامه به نقل از رسانه های ایرانی از شلیک انواع مختلف موشکهای برد کوتاه، متوسط و دوربرد در این رزمایش سه روزه خبر داده است.

 

بر این اساس معرفی قریب الوقوع نسل جدیدی از موشکهای دوربرد با قابلیت عبور از سیستم دفاع موشکی اسرائیل موسوم به گنبد آهنین از سوی ایران بر نگرانی صهیونیستها افزوده است.

 

وحشت صهیونیستها زمانی شدت گرفت که رسانه ها از آزمایش موشکهایی با قابلیت هدف قرار دادن رژیم اسرائیل در روز سه شنبه خبر دادند.

 

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه در این روز ایران موشکهایی با برد بیش از ۲ هزار کیلومتر را در دشت کویر آزمایش کرده است. به گزارش این خبرگزاری این موشکها از نوع شهاب-۳ بوده و آزمایش موفقیت آمیز آن به این معنی است که ایران توانایی هدف گرفتن رژیم اسرائیل را دارد.

 

بنا بر اعلام فرماندهان نظامی ایران با توجه به اینکه در رزمایش موشکی پیامبر اعظم(ص) ۷ پایگاه هوایی شبیه‌سازی شده در کویر مورد هدف قرار خواهد گرفت، موشک‌های برد بلند، برد متوسط و کوتاه برد متناسب با مشخصات هر یک، در فواصل جغرافیایی مناسب در سطح کشور گسترش می‌یابند.

 

گفتنی است در رزمایش موشکی پیامبر اعظم(ص) ۷ ده‌ها فروند از انواع موشک‌های شهاب ۱،۲،۳، موشک فاتح، موشک تندر، موشک‌های زلزال، خلیج فارس و قیام به کار گرفته خواهد شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.