وحید تاج در تالار وحدت به صحنه می‌رود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

وحید تاج بعد از ایام محرم و صفر با اجرای قطعات تازه در تهران به اجرای برنامه می‌پردازد.

وحید تاج، خواننده در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این کنسرت بعد از ایام محرم و صفر در تهران و در تالار وحدت برگزار می‌شود که به زودی خبرها دقیق آن انعکاس می‌یابد.

این خواننده در ادامه بیان کرد: همچنین دو اثر موسیقایی در دست انتشار یافتن دارم که این آثار به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.

تاج تاکید کرد: آلبوم “از روزگار رنگ‌آمیز” در مرحله انتشار یافتن قرار دارد که آهنگ‌سازی قطعات این آلبوم به عهده سورنا صفاتی، کوروش دانایی و مریم رضایی نژادیان بوده است.

این خواننده در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین در این اثر سینا جهان آبادی(کمانچه)، داوود ورزیده(نی) و همایون نصیری( ساز ضربی) و….. از اعضا و نوازندگان گروه می باشند.

وحید تاج افزود: همچنین روند تولید آلبوم “از روزگار رنگ آمیز” از سال ۹۱ آغاز شد که در کنسرت‌های اخیر گروه “سپید و سیاه” نیز بعضی از قطعات این آلبوم به اجرا در آمد.

این خواننده در ادامه گفت: آلبوم “خاطره” نیز به زودی از سوی انتشار یافتنات “نی‌داوود” روانه بازار موسیقی می‌شود.

تاج دربارهٔ قطعات این اثر موسیقایی افزود: این اثر موسیقایی شامل ۱۰ قطعه است و هشت قطعه آن باکلام و دو قطعه این اثر بی‌کلام است، همچنین دو قطعه این آلبوم در دستگاه شور و دو قطعه دیگر در دستگاه افشاری است.

وحید تاج دربارهٔ نوازندگان این اثر موسیقایی گفت: در این آلبوم شروین مهاجر (کمانچه)، هومن مهدویان (عود/سه تار)، ذکریا یوسفی (دف)، محسن پوربخت (سنتور)، سحر ابراهیمی (قانون)، مسعود پوربخت (تنبک)، سهیل پیغمبری (کلارینت)و… از نوازندگان این اثر موسیقایی می باشند، همچنین من به عنوان خواننده با این گروه همکاری می کنم.

گفتنی است، وحید تاج خواننده جوان در سال ۱۳۶۲ در دزفول متولد شده و در سنین نونهالی فنون ابتدایی موسیقی آوازی را نزد پدر و در کانون خانواده آموخت و پس از آن به شکل رسمی وارد این عرصه شد.

وی در ادامه از محضر اساتید مشهوری همچون حمیدرضا نوربخش، علی‌اکبر شکارچی، علی‌نقی افشارنیا بهره برد و پس از آن در کارگاه‌های آموزشی محمدرضا شجریان شرکت و اکنون یکی از شاگردان برجسته این استاد بزرگ  موسیقی آوازی کشور محسوب می گردد.

تاج دارای مقام اول آواز جشنواره موسیقی خوزستان در سال ۸۵، مقام اول جشنواره موسیقی جوان کشور در سال ۸۶ و چند مقام دیگرکشوری می باشد و حدود دو سال پیش نیز توانست با قطعه پارسی برگرفته از شاهنامه فردوسی در فستیوال بین المللی ایتالیا مقام اول را کسب کند.

این خواننده فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته موسیقی در سال ۱۳۸۶و کارشناسی ارشد رشته آهنگسازی دانشگاه سوره در سال ۱۳۸۸است. از این خواننده جوان کشور تاکنون آثاری از جمله آلبوم “خانه غریب” انتشار یافته است.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.