وداع نیما با برنامه های سیما+ عکس + فیلم

۳ م دیماه ،

نیما نهاوندیان متولد ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۹ در شهر گرگان و دارای مدرک لیسانس کشاورزی امروز یکشنبه ۳ دی ماه در اثر عارضه مغزی درگذشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: نیما نهاوندیان علی رغم تحصیلات در رشته کشاورزی علاقه فراوانی به خبرنگاری و گزارشگری داشت وی از سال ۷۸ همکاری خود را با صدا و سیمای مرکز گلستان آغاز کرد و پس از کسب تجربه در گرگان راهی پایتخت شد و از سال ۱۳۸۳ در صدا و سیمای مرکز تهران در شبکه ۲ و جام جم همچنین در برنامه های رادیو ایران به عنوان گوینده و مجری حضور داشت.
و اما نیما نهاوندیان در طول مدت فعالیت در صدا و سیما و به ویژه شبکه ۲ و جام جم در برنامه هایی از قبیل ورزش از نگاه دو، دور خیز و توپ طلا حضور مستمر داشت.

ضمن این که طعم ورزشی، هفت سنگ و عید کبریا را نیز به عنوان مجری در کارنامه داشته است و اما فوت ناگهانی نیما نهاوندیان از صبح امروز گمانه زنی های بسیاری را به همراه داشت که البته پس از تحقیقات لازم مشخص شد که وی شب قبل در منزل شخصی اش حضور داشته و صبح روز بعد در اثر زمین خوردن و اصابت سر با جسم سخت دچار خونریزی مغزی شده است و جان خود را از دست داده است.

شواهد و مستندات نشان می دهد سبب فوت این مجری ۳۶ ساله عارضه مغزی بوده است که البته مراجع قضایی تاکنون سببی به جز خونریزی مغزی را عنوان نکرده اند اما تحقیقات در این زمینه کماکان ادامه دارد.

مرحوم نیما نهاوندیان فردا صبح آخرین وداع را با دوستان و آشنایان و همکاران خود در مقابل شبکه دو سیما در خیابان الوند انجام خواهد داد و مراسم تشییع وی ساعت ۹ صبح برگزار می گردد.

سجادی تهیه کننده برنامه ورزش از نگاه ۲ در این باره معتقد است : مادر مرحوم گفته است که وی در اثر اصابت سرش با میز دچار خونریزی مغزی شده است و البته با شنیدن این خبر واقعاً شوکه شدم.

پوریا تابان همکار نیما نهاوندیان مجری شبکه دو و از دوستان نزدیک وی نیز گفت: با تلاش های مدیر شبکه ۲ سیما مجوز دفن پیکر نیما نهاوندیان در قطعه هنرمندان اخذ شده است و فردا مراسم تشییع پیکر وی برگزار می گردد.

لازم به ذکر است نیما مدتی قبل همکاری خود را با شبکه دو به پایان رسانده بود و قصد اجرا در حوزه ای تازه و برنامه های دیگری داشت.

گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران نیز ضمن ابراز همدردی با خانواده ورزش و سیما این ضایعه را تسلیت می گوید فیلم اجرای نیما نهاوندیان در ورزش از نگاه ۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.