ورزشگاه آزادی و تبلیغ نامزدهای انتخابات!

۲۱خردادماه،

ستادهای انتخابی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، بازی ایران و لبنان را محلی مناسب برای تبلیغ نامزهای خود دیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سه روز دیگر قرار است انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر برگزار شود، از همین رو ستادهای انتخاباتی نامزدهای پر تعداد انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر با توجه به حساسیت دیدار ایران ولبنان و پیش‌بینی حضور پرتعداد مردم در ورزشگاه آزادی، استادیوم پیر تهران را جایی مناسب برای تبلیغ نامزدهای خود دیده‌اند و اطراف ورزشگاه پر است از اقلام تبلیغاتی کاندیداهای این دو انتخابات.

با این حال برای جلوگیری از سایه انداختن حساسیت‌های انتخاباتی بر روی این دیدار مهم، از ورود پر حجم این اقلام انتخاباتی به داخل ورزشگاه توسط ستاد نامزدها جلوگیری می‌شود اما به صورت محدود این تراکتهای تبلیغاتی وارد ورزشگاه شده است.

در حال حاضر و در حدود ۹۰ دقیقه تا آغاز بازی، رفته رفته به تعداد ایرانی‌های حاضر در ورزشگاه افزوده می‌شود.

در اقدامی جالب دو بخش شمالی و جنوبی ورزشگاه آزادی، سکوهایی با عنوان “سکوی بدون دخانیات” تدارک دیده شده است.

در ساعت‌هایی که قبل، از بلندگوهای ورزشگاه آزادی آهنگ‌های حماسی پخش شده تا با تهییج تماشاگران، آنها آماده حمایت از تیم ملی در طول بازی شوند.

در ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه بازیکنان لبنان, همزمان با سر و صدای تماشاگران وارد زمین چمن استادیوم شدند.

با همت روابط عمومی فدراسیون فوتبال، در بزرگراه حکیم که محل تردد اتوبوس بازیکنان ایران و لبنان است، بنرهای بزرگی از خوشحالی بازیکنان ایران پس از گلزنی در رقابتهای انتخابی جام جهانی نصب شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.