ورود انگلیس و فرانسه به جمع مدعیان یورو ۲۰۱۲

خبرگزاری آریا – تیم فوتبال انگلیس با برتری مقابل اوکراین به عنوان تیم اول گروه چهارم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ شد. 
به گزارش خبرگزاری آریا ، تیمهای ملی فوتبال انگلیس و فرانسه هم  به جمع ۸ تیم پایانی رقابتهای جام ملتهای اروپا راه یافتند.
در آخرین شب از مرحله گروهی این مسابقات بامداد امروز “چهارشنبه”  از گروه چهار تیم های اوکراین و انگلیس در دونتسک اوکراین با قضاوت ویکتور کاسای مجارستانی به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان روی هاجسون  در تیم انگلیس یک برصفر به پیروزی رسیدند.
تک گل انگلیسی ها را وین رونی که بعد از دو جلسه محرومیت نخستین بازی خود در یورو ۲۰۱۲ را انجام می داد دردقیقه ۴۸ به ثمر رساند.
در حساس ترین صحنه این مسابقه و در دقیقه ۶۲ مارکو دِویچ مهاجم اوکراین در یک موقعیت تک به تک با جو هارت  دروازبان انگلیس ، توپ را وارد دروازه حریف کرد اما جان تری مدافع انگلیس توپ عبور کرده از خط دروازه را به بیرون زد که  کمک داور کنار خط در یک خطای فاحش این گل را قبول نکرد در پایان این بازی ، استیون جرارد با نظر کارشناسان بعنوان بهترین بازیکن معرفی شد.
انگلیس با این پیروزی ۷ امتیازی شد و به عنوان تیم نخست گروه چهار به مرحله بعدی صعود کرد. آنها باید در یک چهارم نهایی به مصاف ایتالیا تیم دوم گروه سه بروند.
در دیگر دیدار همزمان این گروه تیم سوئد که به دلیل دو شکست پیاپی ،حذفش از این رقابتها قطعی شده بود در حضور ۶۵ هزار تماشاگر ورزشگاه المپیک کی یف با نتیجه ۲ بر صفر تیم فرانسه را مغلوب کرد.
زلاتان ایبراهیموویچ  در دقیقه ۵۴ و سباستین لارسن در دقیقه ۹۰ برای سوئد در این بازی گلزنی کردند.
اما با این وجود فرانسوی ها با ۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفتند و جواز صعود به مرحله یک چهارم پایانی را کسب کردند.
فرانسه در مرحله بعدی باید به مصاف اسپانیا ، مدافع عنوان قهرمانی رقابتها برود.
مرحله یک چهارم نهائی این مسابقات فردا آغازمی شود و طبق برنامه از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه جمهوری چک و پرتغال برابرهم قرارمی گیرند.جمعه یونان با آلمان شنبه اسپانیا با فرانسه و یکشنبه انگلیس و ایتالیا به مصاف هم می روند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.