ورود بازرس فیفا به موضوع انتخاب میزبانان جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲

۳۰م دیماه ،

873-2.jpg

بازرس کمیته اخلاقی فدراسیون جهانی فوتبال تاکید کرد این کمیته به زودی به موضوع انتخاب میزبان جام‌های جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ ورود خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میشل گارسیا، بازرس کمیته‌ اخلاق فیفا تایید کرد این کمیته‌ قصد دارد، ادعاهای مطرح شده دربارهٔ تقلب در کسب میزبانی ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر را بررسی کند.

پس از کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ از سوی قطر و روسیه، گمانه‌زنی‌های بسیاری دربارهٔ نحوه انتخاب این دو کشور مطرح شد. لورد تریسمن که نماینده انگلیس برای کسب میزبانی ۲۰۱۸ بود، در صف جلوی منتقدان قرار دارد و انتخاب قطر در میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ را شبهه‌ناک خواند. علاوه بر انتقادات تریسمن، مطبوعات انگلیس نیز اتهام های بسیاری را به نحوه انتخاب قطر و روسیه وارد کردند.

بازرس کمیته‌ اخلاق فیفا در بیانیه‌ای اعلام کرد: همان طور که به صورت عمومی نیز انتشار یافت، اتهامات بسیاری دربارهٔ کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ مطرح و به کمیته‌ اخلاق فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا گزارش داده شد. ما قصد داریم که یک بررسی جامع از این انتقادات انجام دهیم.

این کمیته‌ همچنین قرار است دو ماه دیگر نتایج بررسی‌های خود از اتهامات دربارهٔ پذیرفتن پورسانت از سوی اعضای فیفا اعلام کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.