ورود مرگبار اتوبوس مسافربری به یک خانه در تهرانپارس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از برخورد مرگبار یک دستگاه اتوبوس‌شهری به یک منزل مسکونی در تهرانپارس خبرداد.

سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در ساعت ۱۷:۳۰ روز گذشته از وقوع این حادثه با خبر شده و در پی آن آتش‌نشانان دو ایستگاه ۹۲ و ۵۶ را به همراه گروه نجات ۱۰ به طور همزمان به محل حادثه در تهرانپارس بلوار احسان اعزام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که یک دستگاه اتوبوس‌شهری متعلق به بخش خصوصی به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی خود خارج شده و پس از ورود به پیاده‌رو و برخورد با یک عابرپیاده وارد منزل مسکونی شده است.

ملکی با بیان اینکه نیمی از این منزل مسکونی یک طبقه که حدود ۸۰ متر مساحت داشت، تخریب شده است اظهارکرد: در پارکینگ این منزل مسکونی نیز یک دستگاه سواری سمند و یک دستگاه موتور سیکلت بود که در پی تخریب ساختمان به این دو وسیله نیز خسارات سنگینی وارد شد.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه عابرپیاده جان خود را از دست داد،‌ گفت:‌ آتش‌نشانان پس از حضور در محل نسبت به خارج‌کردن راننده اتوبوس از درون کابین اقدام کردند که پس از خارج‌کردن وی و تحویل آن به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه، آنان مرگ راننده اتوبوس را نیز تایید کردند.

ملکی گفت: این اتوبوس در زمان حادثه مسافری نداشت.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در جریان این حادثه به هیچ یک از ساکنان منزل مسکونی خسارت جانی وارد نشد.

تصاویر اتوبوس وحشت در تهرانپارس
تصاویر اتوبوس وحشت در تهرانپارس
تصاویر اتوبوس وحشت در تهرانپارس
تصاویر اتوبوس وحشت در تهرانپارس
تصاویر اتوبوس وحشت در تهرانپارس
تصاویر اتوبوس وحشت در تهرانپارس


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Masi:

    اگر ران نده نمیمرد بازم حکمش مرگ بود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.