ورود گوشی مشترک گوگل و ال‌جی iبه بازار

سهشنبه ۹ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است موبنا- گوگل روز گذشته طی مراسمی از گوشی تازهش با همکاری شرکت کره ای ال جی رونمایی نمود.

گوگل که همیشه پس از مدت وقت طولانی و مقدمه چینی های بسیار محصول تازهش را رونمایی می نمود، روز گذشته بدون سر و صدا و iبه شکل آنلاین گوشی تازه خود را با همکاری ال جی iبه معرض نمایش گذاشت.

گوگل قصد داشت طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه در نیویورک از گوشی خود رونمایی کند، اما در پی طوفان شن و باد و باران شدید که در نیویورک iبه وقوع پیوست این غول نرم افزاری مراسم را لغو نموده و iبه شکل آنلاین محصولاتش را معرفی نمود.

بر این اساس، گوگل از گوشی هوشمند Nexus 4 iبه همراه دو تبلت Nexus 7 و Nexus 10 رونمایی نمود که همه این دستگاه ها iبه نسخه ۴٫۲ Jelly Bean آندروید مجهز شده اند.

محصول مشترک گوگل و ال جی، یک گوشی با پردازنده چهار هسته ای است و از صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی پشتیبانی می نماید که برای هر اینچ ۳۲۰ پیکسل در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر برای این گوشی شارژر بی سیم معرفی شده که با قرار گرفتن گوشی روی آن شارژ می گردد.

این گوشی در دو نسخه ۸ و ۱۶ گیگابایتی iبه ترتیب با قیمت ۲۹۹ و ۳۴۹ دلار تا چند روز دیگر در فروشگاه های Google Play گوگل در اختیار کاربران قرار می گیرد. Nexus 4 ابتدا در آمریکا، انگلیس، استرالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا و کانادا عرضه می گردد.

از ویژگی های نسخه تازه آندروید “تایپ با اشاره” است iبه گونه ای که فقط لازم است دست روی صفحه نمایش حرکت کند و iبه سرعت کلمات روی نمایشگر ظاهر می گردد در این روش iبه جای بلند نمودن انگشتان می توان با سرخوردن انگشتان از یک کلمه iبه کلمه دیگر کلمات را در سراسر صفحه نمایش تایپ نمود.

این نسخه از آندروید همچنین iبه کاربران امکان می دهد که iبه شکل بی سیم فیلم ها را روی نمایشگر بزرگ تماشا نمود.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.