ورود۳۰۰دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل

۱۴اردیبهشت،

معاون مالی و اداری شهرداری تهران از ورود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تازه بی آر تی به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس ، حسین محمد پورزرندی اظهارداشت: بعد از پیگیری‌های مکرر شهرداری برای خریداری و ورود اتوبوس‌های خطوط تندرو، این اتوبوس‌ها اواخر سال قبل وارد گمرک شد.

وی با اشاره انجام اقدامات مربوط به ترخیص اتوبوس‌ها از سوی شهرداری تهران افزود: اصلاح اسناد بانکی مربوط به ترخیص اتوبوس‌ها و استفاده از ردیف معافیت شهرداری‌ها برای خروج اتوبوس بدون پرداخت هزینه گمرکی صورت گرفته و ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تازه وارد تهران خواهد شد.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران با اشاره به هزینه ۱۳۳ هزار یورویی شهرداری برای خریداری اتوبوس‌های خطوط تندرو تأکید کرد: البته به این رقم، هزینه‌های مربوط به حمل و نقل و انتقال اتوبوس‌ها نیز افزوده می‌شود.

پورزرندی با بیان اینکه طبق قانون باید ۵/۸۲ درصد هزینه تأمین اتوبوس‌های شهری از سوی دولت و ۵/۱۲ درصد از سوی شهرداری‌ها پرداخت شود، تصریح کرد: در مورد اتوبوس‌های تازه خطوط بی آر تی، صد درصد هزینه‌ها از سوی شهرداری تهران تأمین شده است.

به گفته وی، اتوبوس‌های تازه خطوط اتوبوسرانی تندرو تهران از کشور چین خریداری شده و دارای کیفیتی مناسب و خدمات پس از فروش از سوی تولید کننده است.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: قرار است اتوبوس‌های تازه خطوط تندرو در خط چهار اتوبوس‌های تندرو در بزرگراه رسالت فعال شده و کمبود سایر خطوط تندرو را نیز برطرف کند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.