وزارت علوم خواستار شد: معافیت کالاهای اساسی دانشگاه‌ها از پرداخت بها‌های گمرکی

۲۹ آبان ،

55-41.jpg

قائم مقام رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خواستار شد: دولت کمک کند تا در خرید کالاهای اساسی تغذیه دانشگاه‌ها همچون گوشت، مرغ، برنج و غیره بها‌های گمرکی برداشته شود.

به گزارش تفسیری خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گودرزی امروز در مراسم «پنجاه و دومین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور» با اشاره به سیاست‌های صندوق مبنی بر استفاده از ظرفیت خیرین و بکارگیری بخش غیردولتی برای حل بعضی مشکلات، تصریح کرد: دانشگاه‌ها با خیرین تعامل داشته باشند، چرا که خیرین در هر استان حاوی ظرفیت‌های خاصی می باشند، اما دانشگاه‌ها موفقیت چندانی در بحث استفاده از پتانسیل خیرین نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه ما مانع ساخت خوابگاه‌های دولتی در دانشگاه‌ها نیستیم، تصریح کرد: اما برای ساخت خوابگاه‌های دولتی باید از پتانسیل خیرین، توانمندی‌های منطقه‌ای و بها‌های اختصاصی استفاده شود.

قائم مقام رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم همچنین خطاب به مسوولان دانشگاهی، تاکید کرد: بحث خدمات رفاهی در دانشگاه‌ها به صورت شفاف در دفترچه‌های آزمون درج شود، چرا که با این اقدام، تبعات بعدی کاهش می‌یابد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.