وزارت کشور مجهز به وی‌پی‌ان قانونی شد

۲۲خردادماه، مهر- شرکت ارتباطات زیرساخت، درخواست وزارت کشور برای دریافت خدمات VPN قانونی و ضمانت پایداری شبکه ارتباطی کشور برای روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را اجرایی کرد.

مهدی خدایی مدیرکل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به وضعیت زیرساختهای ارتباطی در روز انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در شعب اخذ رای اظهار داشت: شرکت ارتباطات زیرساخت در این ایام با افزایش شیفتهای نگهداری و پشتیبانی از شبکه، شبکه ای امن و بدون اختلال را برای برقراری ارتباط فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در بحث انتخابات ریاست جمهوری، وزارت کشور و به طور خاص فرمانداری ها و استانداری ها مشترک نهایی شرکت ارتباطات زیرساخت محسوب می شوند، ادامه داد: تقاضای وزارت کشور از شرکت ارتباطات زیرساخت، ایجاد بستر ارتباطی مطمئن، امن و با کیفیت بالا در روز انتخابات است که در این زمینه بر لزوم ارائه ضمانت برای پایداری و ثبات شبکه ای بدون قطعی تاکید شده است.

خدایی با تاکید بر آمادگی شبکه ارتباطی کشور برای انتخابات خاطرنشان کرد: یکی از خدماتی که براساس تقاضای وزارت کشور ارائه شده سرویس VPN قانونی است که بنابراین درخواست به فرمانداریها و استانداری ها در طول مدت انتحابات واگذار شده است.

این مقام مسئول در شرکت ارتباطات زیرساخت به مهر گفت: در دوران انتخابات ریاست جمهوری، شرکت ارتباطات زیرساخت نظارت خاصی را روی پایگاه اینترنتیها و پورتالهای حساس کشور به کار بسته است که از آن جمله می توان به پایگاه اینترنتی وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

وی سبب این امر را بکارگیری راهکارهای امنیتی برای جلوگیری از حملات احتمالی روی این پایگاه اینترنتیها و شبکه های ارتباطی عنوان کرد و گفت: تیم های کاری شرکت ارتباطات زیرساخت به صورت مضاعف در بحث امنیت و مباحث فنی طی روزهای برگزاری انتخابات به کار گرفته شده اند و در حال آماده باش به سر می برند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.