وزیر ارشاد: تا پایان دولت دهم بیش از۲هزار موسسه قرآنی خواهیم داشت

خبرگزاری آریا- سیدمحمدحسینی در آئین گشایش بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: امیدواریم در پایان  خدمت این دولت بیش از ۲هزار موسسه قرآنی با مجوز از دولت داشته باشیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، سیدمحمدحسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکشنبه۲۵تیرماه  در مراسم افتتاحیه  بیستمین دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم  در آستنانه ماه مبارک رمضان این اتفاق را رویدادی خجسته عنوان کرد و گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم, ماهی که هدف از آن تقوا و پرهیزگاری است و قرآن کتاب هدایت پرهیزگاران است.
وی ادامه داد: امسال به لطف الهی ۱۸۰موسسه قرآنی تبدیل به ۱۲۰۰موسسه  شده است که تاکنون از دولت مجوز گرفته اند تا به فعالیت های قرآنی و گسترش فرهنگ دینی بپردازند و امیداست تا پایان دولت دهم این مقدار به۲هزار موسسه ارتقا پیداکند.
این نمایشگاه که با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» فعالیت خود را دیشب یکشنبه ۲۵تیرماه آغازبه کار کرد، از دوشنبه ۲۶ تیرماه پذیرای علاقه‌مندان به کلام وحی خواهد بود.
بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در بخش‌های متنوع به فعالیت می‌پردازد که از آن جمله می‌توان به بیداری اسلامی، عفاف و حجاب، نشر مکتوب، جوان، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی اشاره کرد.
نمایشگاه قرآن کریم تا ۲۵ مرداد ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپاست  , و رادیو قرآن  از غرفه مستقر در شبستان مصلای امام خمینی(ره) از ساعت۲۱ دربرنامه “شهرقرآن”  رویدادهای نمایشگاه را به  طور زنده پخش می کند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.