وزیر اطلاعات: دستگیری عوامل ترور شهید رضایی نژاد

یکشنبه ۱ مرداد – ۰۳:۳۶:۱۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – وزیر اطلاعات از بازداشت اعضای دو شبکه تروریستی وابسته به سرویس های اطلاعاتی غربی و صهیونیستی خبر داد و گفت: با تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان ( عج ) عوامل ترور شهید داریوش رضایی نژاد نیز دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی در مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید رضایی نژاد افزود :امروز سرویس های اطلاعاتی غربی و صهیونیستی برای مقابله با جمهوری اسلامی به هم کمک می کنند و حتی خطوط قرمز اطلاعاتی را کنار گذاشته اند.
حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی اضافه کرد: سرویس هایی همچون سیا ، ام آی ۶ و موساد برای مقابله با جمهوری اسلامی حتی  به معرفی منابع خود به یکدیگر روی آورده اند ،که این اقدام آنها عبور از خط قرمز اطلاعاتی است.
وی تحریم های وضع شده  غرب را اقدام دشمنان برای مقابله با مردم ایران خواند و گفت: در جریان ترورها شاهدهستیم که اقدامات اطلاعاتی به صورت نیابتی در حال انجام است.
وزیر اطلاعات  ترور شهید رضایی نژاد را دارای پیچیدگی خاص خواند و گفت: در یکی دو روز گذشته به قطعیت رسیده ایم که افراد دستگیر شده در ترور شهید رضایی نژاد دست داشتند.
مصلحی گفت: مظلومیت شهدای ترور و جانبازی اشان از ویژگی هایی بود که سربازان گمنام امام زمان (عج) را یاری کرد تا این مجموعه را بازداشت کنند.
شهید داریوش رضایی‌نژاد از نخبگان علمی کشور، عصر یکم مرداد ۱۳۹۰ در مقابل منزلش واقع در شرق تهران، هدف گلوله عوامل تروریست  قرار گرفت و به شهادت رسید.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۲۱۵۳۶۱۷۰۰۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.