وزیر کشور خبر داد: آمادگی ۱۸ استان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

خبرگزاری آریا – وزیر کشور با اعلام آمادگی کامل همه دست اندرکاران برای برگزاری دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز تأمین شده و هماهنگی‌های لازم با ۱۸ استان صورت گرفته است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مصطفی محمدنجار ،با بیان این مطلب، افزود: ستاد انتخابات، ستادهای استانی، هیئت‌های اجرایی و شعب، همه آمادگی‌ها و شرایط لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مرحله از انتخابات کسب و فراهم کرده‌اند.
وی گفت: با آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی که تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، شور و نشاط انتخاباتی در ۳۳ حوزه انتخابیه مرحله دوم در ۱۸ استان کشور حاکم شده است.
وزیرکشور تصریح کرد: تاکنون گزارشی که حاکی از تخلف اثرگذاری باشد دریافت نکرده‌ایم و امیدواریم نامزدها و طرفدارانشان در چند روز باقیمانده، کار تبلیغات را مطابق قانون ادامه دهند تا در پایان مهلت تبلیغات، فضا برای انتخاب آگاهانه و هوشمندانه مردم مهیا شود.
نجار درباره کسانی که نتوانسته‌اند در مرحله نخست انتخابات شرکت کنند گفت: این افراد می توانند در مرحله دوم در هر یک از ۳۳ حوزه انتخابیه که رأی گیری در آن انجام می شود، شرکت کنند و رأی خود را به صندوق بیندازند.
وی افزود: اما کسانی که در مرحله نخست در یکی از این ۳۳ حوزه انتخابیه رأی داده اند صرفاً در همان حوزه انتخابیه مرحله اول می توانند رأی خود را داخل صندوق بیندازند.
وزیر کشور گفت: آن دسته از رأی اولی‌ها که تا ۱۵ اردیبهشت به سن ۱۸ سال تمام برسند می‌توانند در جمعه این هفته در دور دوم انتخابات شرکت کنند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.