وزیر دفاع: توانمندی های ایران درخدمت امت اسلامی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: پرواز پهپاد حزب الله لبنان بر فراز اراضی اشغالی، نشان از سستی و ضعف آن چیزی است که رژیم صهیونیستی به آن گنبد آهنین می گوید.

سردار سرتیپ وحیدی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر  این اقدام حزب الله را گوشه ای از توانمندی اسلام دانست و افزود: هرآنچه در این مدت، با عنوان گنبد آهنین فضای دفاعی رژیم صهیونیستی بیان می شد با این اقدام فروپاشید و مشخص شد رژیم صهیونیستی نمی تواند از خشم امت اسلام درامان باشد.
وی گفت: در این مسئله رژیم صهیونیستی که توانمندی های خود را بر مبنای توان نظامی به دیگران القاء می کرد، شکست خورد و این القائات نیز فروریخت و دیگر نمی تواند به امت های اسلامی زور بگوید و سلطه گری خود را اعمال کند.
وزیر دفاع افزود: این دستاورد به برکت مقاومت اسلامی و حرکت عزتمندانه جمهوری اسلامی ایران است.
سردار وحیدی گفت: باوجود تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی به آسمان لبنان، ما پرواز پهپاد حزب الله لبنان بر فراز سرزمین های اشغالی را حق طبیعی آنان می دانیم.
وی افزود: حزب الله لبنان با این اقدام نشان داد که می تواند برای روزهای مبادا به طور کامل آماده باشد و ضرب شصت لازم را در برابر هرگونه تخطی رژیم صهیونیستی با قوی ترین اقدام، پاسخ دهد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره ایرانی بودن این پهپاد و نیز میزان استمرار حمایت های کشورمان ، گفت: توانمندی های جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست و در اختیار و خدمت امت اسلامی است.
سردار وحیدی افزود: هرآنچه در اختیار داریم در زمان خود برای دفاع از امت و سرزمین های اسلامی مورد استفاده قرار می دهیم و این امری طبیعی است.


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.