وزیر رفاه: منعی برای پوشش یک میلیون بیمه شده جدید وجود ندارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن بیان اینکه برنامه‌ریزی برای پذیرش یک میلیون بیمه شده صورت گرفته است گفت: برای تامین منابع بیشتراز طریق دولت و سازمان برنامه و بودجه پیگیر هستیم لذا منعی برای پذیرش این تعداد وجود نخواهد داشت.

وزیر رفاه: منعی برای پوشش یک میلیون بیمه شده جدید وجود ندارد

به گزارش ممتاز نیوز، حجت‌الله عبدالملکی در نشست اجلاس سراسری مدیران صندوق روستاییان و عشایر که امروز در سالن تلاش برگزار شد، بیان کرد: صندوق روستاییان، عشایر و کشاورزان برای ما بسیار مهم است، زیرا در چارچوب سیاستهای کلی تامین اجتماعی هم موضوع بیمه فراگیر، به ویژه با جهت گیری اقشار کم درآمد، اهمیت مضاعفی دارد. 

وی گفت: قول دادیم موضوع بیمه فراگیر و بیمه اقشار کم درآمد را پیگیری کنیم که صندوق بیمه روستاییان و عشایر را نیز مشمول می‌شود.

عبدالملکی ضمن اشاره به افزایش سطوح حقوق بیمه شدگان این صندوق گفت: این افزایش نسبت به سالهای قبل کم نظیر یا بی نظیر بود و امیدواریم برای سال ۱۴۰۱ سطوح‌ حقوق عدد قابل پرداختی باشد و همچنین بیمه قابل پذیرش را بتوانیم گسترش دهیم که در این صورت طبیعتا با استقبال بیشتری از سوی روستاییان و عشایر مواجه خواهد شد. 

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای پذیرش یک میلیون بیمه شده در سال جدید انجام شده که هدفگذاری خوبی است که امیدواریم محقق شود. ما از طریق دولت و سازمان برنامه و بودجه پیگیر هستیم تا منابع بیشتری را تامین کنیم لذا منعی برای پذیرش این تعداد وجود نخواهد داشت. همچنین با نمایندگان دستگاه‌های عالی دولت صحبت کردیم تا اگر بتوانیم بیمه شدگان بیشتری را جذب کنیم، نگرانی از بابت سهم آورده دولت نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.