وزیر صنعت، معدن و تجارت در اجلاس مجلس خبرگان چه گفت؟

نمایش اسلاید

/Images/News/Larg_Pic/15-6-1391/IMAGE634824650039570519.jpg

مهدی غضنفری روز چهارشنبه در اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری هدف اصلی سلطه‌گران از تحریم را جنگ اقتصادی و فشار به ملت ایران اعلام کرد وگفت: آثار و پیامدهای ناشی از تحریم توجه هر چه بیشتر به خود اتکایی، خروج از وابستگی و شکل‌دهی اقتصاد مقاومتی در کشور است.
به گزارش خبرآنلاین وی با بیان این که در شرایط فعلی، بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مشاهده شکست تحریم‌های انجام شده در طول سه دهه گذشته، تحریم‌ها را در حوزه نفت، بانک، بیمه، تولید، تجارت ، حمل و نقل متمرکز کرده‌آند، افزود: چشم انداز اقتصاد ایران مؤید افزایش حجم سرمایه‌گذاری، افزایش تجارت داخلی و خارجی کشور، رشد شاخص‌های اقتصادی و فراگیری روحیه خودباوری ملت سرافراز ایران است.
براساس این گزارش وزیر صنعت، معدن و تجارت از جمله رویکردهای اصلی مقابله با آثار تحریم در حوزه تولید و تجارت را اعمال سیاست‌های مدیریت بر تولید و تجارت در شرایط تحریم، بازنگری برخی قوانین و مقررات مرتبط با فضای کسب و کار، ذخیره سازی کالاهای مورد نیاز مردم، تصویب و تأمین منابع مالی مورد نیاز جهت رفع نیازهای کشور عنوان کرد.
شایان ذکر است در این نشست تعدادی از اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود در حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله چگونگی اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی، تأمین کالاهای اساسی کشور، لزوم توجه بیشتر به تولیدات داخلی پرداختند و ضمن تقدیر از تلاش و مساعی مجدانه خدمتگذاران مردم در دولت بر تدبیر هوشمندانه و توجه به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب تأکید نمودند.
همچنین در بخش پایانی این اجلاس،  غضنفری به صورت مبسوط به سؤالات تعدادی از اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری پیرامون تدابیر بکار گرفته شده برای شکست تحریم‌ها و رونق اقتصادی کشور پاسخ داد.
۳۹۳۹
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.