وزیر صنعت بر تثبیت قیمت خودرو تاکید کرد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

وزیر صنعت بر تثبیت قیمت خودرو تاکید کرد

ممتازنیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت در جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو از خودروسازان خواست به هر ترتیبی شده از رشد قیمت محصولات تا پایان سال جلوگیری کنند.

به گزارش ممتازنیوز، جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو صبح روز گذشته (پنجشنبه) با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
در این جلسه محمدرضا نعمت‌زاده از خودروسازان خواست علیرغم تورم موجود و افزایش هزینه‌های تولید، به هر ترتیبی شده از رشد قیمت‌ خودروها جلوگیری کرده و قیمت‌های فعلی را تا پایان سال حفظ کنند.
وی همچنین بر ضرورت توجه خودروسازان به نیازهای مشتریان تاکید کرده و خواستار ارتقای کیفیت خودروها، تنوع محصولات، پاسخگویی به نیاز مشتریان و افزایش کیفیت در ارائه خدمات پس از فروش شد.
در این جلسه گزارشی نیز از وضعیت قطعه‌سازان ارائه و موضوعاتی چون آنالیز قیمت قطعات تحویلی به خودروسازان، نوع قراردادها بین قطعه‌سازان و خودروسازان و مشکلات نقدینگی قطعه‌سازان مطرح شد.
در انتهای این نشست نتایج کنفرانس بین‌المللی صنعت خودرو مطرح و وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت مشارکت با خودروسازان خارجی برای تولید خودروهای روز در ایران و همچنین صادرات محصولات تاکید کرد.
جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونان مربوطه، مدیران عامل شرکت‌های خودروسازی و نمایندگان انجمن‌های خودروسازان، قطعه‌سازان و صنایع همگن قطعه‌سازی کشور برگزار شد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.