وزیر صنعت خواستار افزایش کیفیت خودروها شد عبور ضرر خودروسازان از ۱۵ هزار میلیارد ریال تا پایان امسال

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

وزیر صنعت خواستار افزایش کیفیت خودروها شد عبور ضرر خودروسازان از 15 هزار میلیارد ریال تا پایان امسال

وزیر صنعت خواستار افزایش کیفیت خودروها شد
عبور ضرر خودروسازان از ۱۵ هزار میلیارد ریال تا پایان امسال

ممتازنیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت در جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو از خودروسازان خواست برای افزایش کیفیت محصولات خود اقدام کنند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو صبح روز گذشته (پنج‌شنبه) در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
در ابتدای این جلسه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارشی از عملکرد شرکت‌های خودروساز و روند کیفی خودروهای تولیدی ارائه کرد.
پس از آن وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر ضرورت افزایش کیفیت خودروها از خودروسازان خواست توجه به خواست مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهند.
محمدرضا نعمت‌زاده تاکید کرد که مشتری مداری باید در ارائه خدمات پس از فروش بیش از پیش مدنظر قرار گیرد زیرا مشتریان از عملکرد خودروسازان در این حوزه راضی نیستند.
در ادامه خودروسازان گزارشی از ضرر و زیان خود در نیمه نخست سال جاری ارائه کرده و اظهار کردند با تداوم قیمت‌های فعلی، ضرر و زیان خودروسازان تا پایان سال به بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.
در پایان نیز وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به همایش بین‌المللی صنعت خودرو تاکید کرد که خودروسازان داخلی باید زمینه را برای برگزاری پرشور همایش با حضور گسترده شرکت‌های خارجی فراهم کنند.
جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو علاوه بر وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان مربوطه با حضور مدیران عامل ایران خودرو، سایپا، ایران خودرو دیزل، سایپا دیزل، عقاب افشان، بهمن و نمایندگان انجمن‌های قطعه‌سازان و خودروسازان برگزار شد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.