وضعیت “امام موسی صدر” در سفر کمیسیون امنیت‌ ملی به لیبی پیگیری می‌شود

رئیس کمسیون امنیت‌ملی و سیاست‌ خارجی مجلس با اشاره به سفر هیئتی از این کمیسیون به لیبی گفت: در این سفر وضعیت “امام موسی صدر” نیز پیگیری می‌شود و ‌آخرین اخبار و اطلاعات راجع به این شخصیت بزرگ جمع‌آوری خواهد شد.

علاء‌الدین بروجردی با اشاره به سفر هیئتی از کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست‌ خارجی مجلس به لیبی به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای این سفر که به منظور آزاد‌سازی ۷ تن از عوامل ارشد ربوده شده جمعیت هلال احمر کشورمان در لیبی صورت می‌گیرد، موضوع امام موسی صدر نیز مطرح و پیگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: طبیعتا وضعیت امام موسی صدر در دستور کار این هیئت قرار گرفته و آخرین اخبار و اطلاعات راجع به این شخصیت بزرگ جمع‌آوری خواهد شد.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌ خارجی مجلس در ادامه با بیان اینکه وضعیت امام موسی صدر برای ما از اولویت ممتازی برخوردار است، خاطر‌نشان کرد: در راستای شفاف‌سازی وضعیت امام موسی صدر تلاش خواهیم کرد.

بروجردی یادآور شد: کماکان در حال رایزنی برای تعیین زمان و ماهیت هیئت اعزامی کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست‌ خارجی مجلس به لیبی هستیم.

گفتنی است چندی پیش ۷ تن از عوامل ارشد جمعیت هلال‌ احمر جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ دلیلی توسط افرادی در لیبی دستگیر و به گروگان گرفته شدند‌؛ تا به حال رایزنی‌های زیادی از سوی مقامات ارشد کشورمان برای آزادسازی این افراد صورت گرفته که هنوز به نتیجه نرسیده است.

طبق اعلام مقامات رسمی دو کشور ایران و لیبی، حال هفت تبعه ایرانی ربوده شده در لیبی خوب بوده‌ و همه آنها در صحت و سلامت به سر می برند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.