وضعیت کارخانه کاغذسازی کارون شناسایی نشده است

وضعیت کارخانه کاغذ سازی کارون که در حال حاضر به عنوان یکی از کارخانه های نیمه فعال داخل کشور در صدر مباحث مرتبط با حل مشکل گرانی کاغذ قرار گرفته، هنوز کارشناسی نشده است.

داریوش رضوانی، مسئول کارگروه حل مشکل گرانی کاغذ در گفتگو با خبرنگار بخش ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه وضعیت کارخانه “کاغذ سازی کارون” کارشناسی نشده؛ افزود: در حال حاضر و پس از گذشت یک ماه از شکل گیری کارگروه حل مشکل گرانی کاغذ هنوز به جز جلسه نخست این کارگروه، جلسه دیگری برگزار نشده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم جلسات بعدی کارگروه حل مشکل گرانی کاغذ برای رصد نتایج شکل گیری جلسه نخست این کارگروه و بررسی سایر مباحث قابل طرح اشاره کرد و گفت: جلسه دوم کارگاه حل مشکل کاغذ در اواخر مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.
مسئول کارگروه حل مشکل گرانی کاغذ در ادامه اظهار داشت: البته در فرصت ایجاد شده در میان جلسات نخست و دوم کارگروه حل مشکل گرانی کاغذ، چند جلسه کارشناسی نیز انجام می‌شود.
رضوانی در پاسخ به این که هم اکنون وضعیت کارخانه کاغذسازی کارون در چه مرحله ای قرار گرفته ، تصریح کرد: امروزه اکثر تجهیزات لازم در این کارخانه نصب شده اند اما هنوز به صورت هماهنگ شروع به کار نکرده اند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.