وضعیت تبریز عادی است/ برق بیشتر نقاط وصل است/ وقوع ۷ پس‌لرزه در ورزقان

محمد اسماعیل سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وقوع زلزله در استان آذربایجان شرقی گفت: بنده هم اکنون در شهر تبریز هستم و این شهر هیچگونه مشکل خاصی در ارتباط با زلزله ندارد.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار برخی اخبار در خصوص قطع برق در بیشتر نقاط تبریز گفت: بیشتر نقاط تبریز هم اکنون برق دارد و وضعیت این شهر کاملا عادی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در حال تردد از غرب به شرق تبریز است گفت : همه فروشگاه های تبریز باز است و کلیه چراغ های راهنمایی و رانندگی به طور طبیعی کار می کنند.

سعیدی تاکید کرد به دلیل هجوم مردم تبریز به تلفنها و اختلال در سیستم مخابراتی این شهر تاکنون موفق به صحبت با استاندار و دیگر مسئولان محلی نشده است.

به گزارش مهر دو زلزله شدید بعد از ظهر امروز شنبه بخشهایی از استان آذربایجان شرقی از جمله تبریز مرکز این استان را لرزاند.

طبق اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران مرکز زمین لرزه اول در ساعت ۱۶:۵۳دقیقه به بزرگی ۶٫۲ به عمق ۱۰ کیلومتر در شهرستان اهر و مرکز زمین لرزه دوم در ساعت۱۷:۰۴به بزرگی۶ و به عمق ۱۰ کیلومتر در شهرستان ورزقان بوده است.

این زلزله ها در مناطقی از استانهای آذربایجان غربی ، اردبیل ، گیلان و زنجان نیز احساس شده است و ۷ پس لرزه آن به بزرگی حدود ۴ ریشتر تا دقایقی پیش ادامه داشته است.

 

 

 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.